beantwoord

SMS-Melding als internetbundel op is?

• 13 mei 2014
  • 4 reacties
  • 741 keer bekeken

Hallo, ik ben Bennie en errug in de war.

Ik wil graag weten of ik ook een melding krijg als mijn Internetbundel bijna op is? En als hij op is?

Bij voorbaat dank.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 13 mei 2014, 20:01

Hoi Bennie en welkom op het forum.

Je ontvangt een sms als je op 80% van de bundel zit.
Als de bundel op is dan ontvang je ook een sms en zal het internet geblokkeerd worden.

Is het duidelijker zo? 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi Bennie en welkom op het forum.

Je ontvangt een sms als je op 80% van de bundel zit.
Als de bundel op is dan ontvang je ook een sms en zal het internet geblokkeerd worden.

Is het duidelijker zo? 🙂
Badge
@Bennie,

Welkom op het forum! Wat Koffiemok aangeeft is correct. Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Laïla
Net als Bennie, ben ik ook een beetje in de war... na het ontvangen van dit sms'je

Ik kreeg een waarschuwing op mijn mobiel met de melding dat ik bijna aan mijn limiet zat; 160 mb bereikt. Paniek!!

Maar bij nader inzien heb ik een Bundel van 500Mb. Dus is deze waarschuwing op 32% van het verbruik niet een beetje voorbarig?
Kan ik dit ergens instellen?

En kan ik ergens verifieren dat de facturatie afdeling dezelfde 500M bundel hanteert als in het Telfort contract? Ik krijg het gevoel dat er ergens een mismatch is en er gerekend wordt met een bundle van 200M...
Reputatie 8
Badge +9
Facturatieperiode is vaak niet gelijk aan startdatum van het contract. Vaak ontvang je de eerste periode de bundels en maandkosten naar verhouding.

Bijvoorbeeld:
Startdatum 1 mei
Factuurperiode start op 10 mei
Over de periode van 1 t/m 10 mei ontvang je een gedeelte van de bundels.
Bij de belstatus kan je controleren op welke dag van de maand je de volledige bundels ontvangt.

Reageer