In afwachting van de verzekering toch maar dit toestel in gebruik genomen. De bijgeleverede sim-kaart kon niet geactiverd worden. Deze kon ik volgens de klantenservice direct weer weggooien. Dit omdat hij niet eerst bij telfort was aangevraagd, maar direct door smart-care werd uitgegeven. Ik moest nu naar de telfort-winkel. Vreemd, als een toestel thuis wordt afgeleverd, dat je dan naar een winkel moet om een sim-kaart te halen. Het lijkt immers logisch, dat als je toestel is gestolen, de simkaart daar nog in zat. En dat deze kaart dan zsm wordt geblokkeerd.
Uiteindelijk in de winkel gaf men daar aan dat de kaart die ik heb wel gewoon geactiveerd kon worden. Onnodig dus een week zonder telefoon gezeten.
Nu ik eindelijk kan bellen met het toestel, ben ik er nog niet. Ik kan geen SMS versturen en mobiel internet werkt niet. Heeft dit met een instelling te maken bij telfort zelf?
Erg vervelend allemaal, daar de vaste telefoon, internet en TV van telfort hier thuis ook al een aantal dagen niet meer werkt en ik door ziekte aan huis gebonden ben!
Gaarne hulp bij instellen SMS en internet op leentoestel. En is het mogelijk om de status te achterhalen van de verzekering, zodat ik weet wanneer ik weer een Iphone krijg?
Beste antwoord door Denise
Wat vervelend dat jouw iPhone gestolen is. Ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. Heb je de instellingen in jouw toestel al nagekeken voor wat betreft sms en mobiel internet? Je vindt een stappenplan via www.telfort.nl/instellen.
Mocht dit niet werken dan ontvang ik graag jouw naw-gegevens en 06-nummer via een privébericht. Na ontvangst zal ik ook de status voor je nakijken.
Denise