slechte verbinding van mijn mobiel tv en internet

• 9 november 2015
  • 39 reacties
  • 1403 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

39 reacties

Dat snap ik.
Maar ik probeer je nu te helpen met je internet, tv en wifi.
Dat staat geheel los van bellen via je mobiel.
Daar hoop ik dat iemand anders je mee kan helpen.
Een bigin voor diegene is als je je merk en type toestel vermeldt.

ik test even mijn tv uit je hoort later of deze nog stoort bedankt alvast.

het ligt niet aan mijn mobieltoestel ik heb het alleen hier in huis en in de buurt ,nergens anders.dan kan deze gewoon op 3g ook nog. LG E430
Ik denk niet dat die masten bij je om de hoek het probleem veroorzaken eerlijk gezegd.
Ik woon in t centrum van Den Haag en wordt omgeven door allerlei gsm masten. Zelfs op dit flatgebouw staat er een. Geen centje pijn. Ik denk eerder dat kpn in jou omgeving geen mast heeft staan of dat er een is uitgevallen.
In het antenneregister kun je zien waar in jou buurt gsm masten staan.
Ik denk niet dat die masten bij je om de hoek het probleem veroorzaken eerlijk gezegd.
Ik woon in t centrum van Den Haag en wordt omgeven door allerlei gsm masten. Zelfs op dit flatgebouw staat er een. Geen centje pijn. Ik denk eerder dat kpn in jou omgeving geen mast heeft staan of dat er een is uitgevallen.

Allebei de masten zijn T mobile en nu

Allebei de masten zijn T mobile en nu
het lukt ook niet om mij te regristreren via t mobiel mast
T mobile is niet je provider dus helaas. Kan je in t register terugvinden waar kpn z'n antennes heeft staan? Telfort zit op t kpn netwerk namelijk.
Miss is er n mast in storing geschoten. Lijkt me sterk eigenlijk omdat t kennelijk al lang moeizaam gaat bij jou.
Anders niks vrees ik. Even wachten wat webcare te melden heeft.

Edit
Mocht t interessant voor je zijn om te weten waar de mast staat waarop je thuis bent ingelogd:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.technolatry.antennas

De app doet verder niks aan je probleem uiteraard maar je ziet wel meteen hoe t komt dat je gsm verbinding zo brak is.
T mobile is niet je provider dus helaas. Kan je in t register terugvinden waar kpn z'n antennes heeft staan? Telfort zit op t kpn netwerk namelijk.
Miss is er n mast in storing geschoten. Lijkt me sterk eigenlijk omdat t kennelijk al lang moeizaam gaat bij jou.
Anders niks vrees ik. Even wachten wat webcare te melden heeft.

Edit
Mocht t interessant voor je zijn om te weten waar de mast staat waarop je thuis bent ingelogd:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.technolatry.antennas

De app doet verder niks aan je probleem uiteraard maar je ziet wel meteen hoe t komt dat je gsm verbinding zo brak is.

IK heb mijn verlenging gecanceld en overgestapt naar simpel is van t mobiel.moet wel nog even tot eind december door met iritatie
Dat snap ik.
Maar ik probeer je nu te helpen met je internet, tv en wifi.
Dat staat geheel los van bellen via je mobiel.
Daar hoop ik dat iemand anders je mee kan helpen.
Een bigin voor diegene is als je je merk en type toestel vermeldt.

ik test even mijn tv uit je hoort later of deze nog stoort bedankt alvast.

het ligt niet aan mijn mobieltoestel ik heb het alleen hier in huis en in de buurt ,nergens anders.dan kan deze gewoon op 3g ook nog. LG E430

Tv is weer begonnen met uitvallen en storen en dus mijn internet ook. gelukkig van korte duur maar wel vervelend
@geraldine

Geen idee waar je woont maar doorgaans is het mobiele Kpn netwerk betrouwbaarder dan dat van T-Mobile.
Maar je kan pech hebben als er net geen mast in je buurt staat of wanneer dat ding om wat voor reden dan ook is uitgezet.
Anyway, hopelijk is je gsm verbinding via Simpel wel ok. Succes ermee 🙂
@geraldine

Geen idee waar je woont maar doorgaans is het mobiele Kpn netwerk betrouwbaarder dan dat van T-Mobile.
Maar je kan pech hebben als er net geen mast in je buurt staat of wanneer dat ding om wat voor reden dan ook is uitgezet.
Anyway, hopelijk is je gsm verbinding via Simpel wel ok. Succes ermee :)

Dicht bijzijnde kpn mast is 2 km verderop ik zit omringt door t mobile masten op nog geen 200 meter,hoop dan ook een goede keus te hebben gemaakt
2 km? Tja dat zou idd je brakke gsm ervaring kunnen verklaren. Wel vreemd. Bijna overal is Kpn ruimschoots dekkend volgens mij.
Jij zit kennelijk in 'n T-Mobile bolwerk 🙂
Je bent er zo achter of je de juiste keuze hebt gemaakt. Nodig iemand thuis uit met 'n T-Mobile abonnement op z'n gsm em je weet t zeker. ff sim kaartjes wisselen zou ook nog kunnen. Gewoon, voor de zekerheid
.
Reputatie 4
Badge +1
Dag Geraldine, wat jammer dat je verschillende problemen ervaart. TV en internet thuis gaat via een andere verbinding dan jouw mobiel. Begrijp ik het goed dat internet thuis en televisie nu weer goed werken?

Wat betreft jouw mobiel. Heb je al eens een andere simkaart getest in jouw telefoon en jouw simkaart in een andere telefoon? Hiermee kunnen we achterhalen of de problemen in de simkaart of in jouw telefoon zitten.
Dag Geraldine, wat jammer dat je verschillende problemen ervaart. TV en internet thuis gaat via een andere verbinding dan jouw mobiel. Begrijp ik het goed dat internet thuis en televisie nu weer goed werken?

Wat betreft jouw mobiel. Heb je al eens een andere simkaart getest in jouw telefoon en jouw simkaart in een andere telefoon? Hiermee kunnen we achterhalen of de problemen in de simkaart of in jouw telefoon zitten.

De kpn mast zit gewoon te ver weg ,ik heb nergens anders last met de verbinding alleen hier in zaandam rosmolenbuurt,sterker nog het is alleen maar erger geworden ,ik kan gewoon niet bellen zowat nu ook niet meer op 2 g 3g geeft nog 1 streepje af en toe.
ik moet nog anderhalve maand zo door lekker vervelend ik heb telefoon nodig voor eventuele toekomstige werkgevers
En nee mijn tv heb ik alweer op een ander channel moeten zetten ook daar wordt ik steeds uitgegooit telkens dat bericht zap even over ,nou ik zie aan mijn zyxel dat ik gewoon geen verbinding heb net als met mijn foon alleen die is constant zo ,dus er is wel degelijk een conectie met elkaar
Reputatie 4
Badge +1
Dat is onmogelijk Geraldine. Als jouw Zyxel geen verbinding heeft, kun je geen gebruik maken van wifi op jouw mobiele telefoon. Het mobiele netwerk (2G/3G en 4G) staat los van jouw verbinding thuis. Die werkt apart naast een wifi verbinding. Zou je toch eens de simkaartwissel willen uitproberen?