Dat snap ik.
Maar ik probeer je nu te helpen met je internet, tv en wifi.
Dat staat geheel los van bellen via je mobiel.
Daar hoop ik dat iemand anders je mee kan helpen.
Een bigin voor diegene is als je je merk en type toestel vermeldt.
Ik denk niet dat die masten bij je om de hoek het probleem veroorzaken eerlijk gezegd.
Ik woon in t centrum van Den Haag en wordt omgeven door allerlei gsm masten. Zelfs op dit flatgebouw staat er een. Geen centje pijn. Ik denk eerder dat kpn in jou omgeving geen mast heeft staan of dat er een is uitgevallen.
In het antenneregister kun je zien waar in jou buurt gsm masten staan.
Ik denk niet dat die masten bij je om de hoek het probleem veroorzaken eerlijk gezegd.
Ik woon in t centrum van Den Haag en wordt omgeven door allerlei gsm masten. Zelfs op dit flatgebouw staat er een. Geen centje pijn. Ik denk eerder dat kpn in jou omgeving geen mast heeft staan of dat er een is uitgevallen.
In het antenneregister kun je zien waar in jou buurt gsm masten staan.
T mobile is niet je provider dus helaas. Kan je in t register terugvinden waar kpn z'n antennes heeft staan? Telfort zit op t kpn netwerk namelijk.
Miss is er n mast in storing geschoten. Lijkt me sterk eigenlijk omdat t kennelijk al lang moeizaam gaat bij jou.
Anders niks vrees ik. Even wachten wat webcare te melden heeft.
Edit
Mocht t interessant voor je zijn om te weten waar de mast staat waarop je thuis bent ingelogd:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.technolatry.antennas
De app doet verder niks aan je probleem uiteraard maar je ziet wel meteen hoe t komt dat je gsm verbinding zo brak is.
Dat snap ik.
Maar ik probeer je nu te helpen met je internet, tv en wifi.
Dat staat geheel los van bellen via je mobiel.
Daar hoop ik dat iemand anders je mee kan helpen.
Een bigin voor diegene is als je je merk en type toestel vermeldt.
@geraldine
Geen idee waar je woont maar doorgaans is het mobiele Kpn netwerk betrouwbaarder dan dat van T-Mobile.
Maar je kan pech hebben als er net geen mast in je buurt staat of wanneer dat ding om wat voor reden dan ook is uitgezet.
Anyway, hopelijk is je gsm verbinding via Simpel wel ok. Succes ermee :)
Dag Geraldine, wat jammer dat je verschillende problemen ervaart. TV en internet thuis gaat via een andere verbinding dan jouw mobiel. Begrijp ik het goed dat internet thuis en televisie nu weer goed werken?
Wat betreft jouw mobiel. Heb je al eens een andere simkaart getest in jouw telefoon en jouw simkaart in een andere telefoon? Hiermee kunnen we achterhalen of de problemen in de simkaart of in jouw telefoon zitten.
Heb je nog geen forumaccount? Maak een account aan
Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in. We sturen een e-mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.