slechte verbinding van mijn mobiel tv en internet

  • 9 november 2015
  • 39 reacties
  • 1398 keer bekeken

Ben het nu zat ,na een weekend zijn thuis gekomen ,liep ik van staion naar huis ter hoogte van de umts masten aan de zaan,wordt ik uit mijn verbinding gegooit.
nu wil ik de dokter bellen ,kan ik gewoon niet bellen .
internet lag er ook uit,kan nu wel wat versturen.
doe hier iets aan ,het ligt duidelijk aan de masten.telfort abonnement op ook internet en tv die dus ook constant stoort,
Mijn mobiel staat al op 2g .
inmiddels wel even bereik en heb de dokter kunnen bellen.

Ik hoop echt dat jullie mij een betere verbinding kunnen geven ik heb alleen last hier in huis en in de buurt,nergens anders en gewoon dan op 3g.

Vriendelijke groeten

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

39 reacties

Ik zou je tel nummer weghalen van dit openbare forum.
Webcare vraagt wel om aanvullende info als ze dat nodig hebben.
Middelste icoontje rechts bovenin je post.
Aanvulling op nelly jacoba
Dit kun je op pc/tablet - desktopversie, even inloggen - tot binnen een uur na plaatsen topic, dus tot 08.25.

Groeten van een collega Friese paarden fan. 🙂
Ik zou je tel nummer weghalen van dit openbare forum.
Webcare vraagt wel om aanvullende info als ze dat nodig hebben.
Middelste icoontje rechts bovenin je post.


Bedankt voor de tip ,ik wacht het af
Je snapt dat je problemen met je mobiel en je internet/tv thuis niets met elkaar te maken hebben?
Als je internet thuis niet lekker werkt, zal dat ook je tv beinvloeden.

Heb je de probleemoplosser internet al eens doorlopen?
http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/internet.htm
Je snapt dat je problemen met je mobiel en je internet/tv thuis niets met elkaar te maken hebben?
Als je internet thuis niet lekker werkt, zal dat ook je tv beinvloeden.

Heb je de probleemoplosser internet al eens doorlopen?
http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/internet.htm


Ik heb draadloos internet,ja deze zit naast de telfoon aansluiting en mijn meterkast zit 50/100 meter uit mijn huis ,ik weet niet of daar mijn aansluiting zit en ik ben een alleenstaande vrouw met geen enkele technische weten op dit gebied
Je snapt dat je problemen met je mobiel en je internet/tv thuis niets met elkaar te maken hebben?
Als je internet thuis niet lekker werkt, zal dat ook je tv beinvloeden.

Heb je de probleemoplosser internet al eens doorlopen?
http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/internet.htm


Ik heb draadloos internet,ja deze zit naast de telfoon aansluiting en mijn meterkast zit 50/100 meter uit mijn huis ,ik weet niet of daar mijn aansluiting zit en ik ben een alleenstaande vrouw met geen enkele technische weten op dit gebied

mijn mobiel als mijn tv en internet werkt op mijn wifi,maar mijn mobiel doet het ook slecht op zijn eigen internet verbinding
Kan je wel wat foto's plaatsen van je meterkast en de aansluiting van je modem?
Of is er iemand die je kan helpen?
Kan je wel wat foto's plaatsen van je meterkast en de aansluiting van je modem?
Of is er iemand die je kan helpen?


geen aansluiting in meterkast deze zit gewoon in mijn kamer,er zitten er twee los van elkaar 1 werkt niet
Kan je wel wat foto's plaatsen van je meterkast en de aansluiting van je modem?
Of is er iemand die je kan helpen?


geen aansluiting in meterkast deze zit gewoon in mijn kamer,er zitten er twee los van elkaar 1 werkt niet


mijn modum is aangesloten op de zyxsel
Zit de tv ontvanger met een kabeltje aan je modem, de zyxel?
Heb je wel eens ingelogd in je modem?
Zit de tv ontvanger met een kabeltje aan je modem, de zyxel?
Heb je wel eens ingelogd in je modem?

Ja kabel zit aan modum foto wil niet geplaatst worden ? en inloggen modum ?
Foto plaatsen is gelukt! 🆒
Het kabeltje in poort 4 gaat direct naar het tv kastje of naar zo'n kastje in het stopkontakt?

Inloggen in het modem:
Zo ja, welke informatie zie je daar staan?
* Zyxel P-2812HNU-F1 inloggen: http://192.168.1.254
Wachtwoord is: 1234
Moet je wijzigen meteen na inloggen.
Zit de tv ontvanger met een kabeltje aan je modem, de zyxel?
Heb je wel eens ingelogd in je modem?

Ja kabel zit aan modum foto wil niet geplaatst worden ? en inloggen modum ?


Zit nu ingelogd modem en nu ?
Foto plaatsen is gelukt! 🆒
Het kabeltje in poort 4 gaat direct naar het tv kastje of naar zo'n kastje in het stopkontakt?

Inloggen in het modem:
Zo ja, welke informatie zie je daar staan?
* Zyxel P-2812HNU-F1 inloggen: http://192.168.1.254
Wachtwoord is: 1234
Moet je wijzigen meteen na inloggen.


verbinding geraldine en android staat er,
ik zit in modem via ander wachtwoord
kabel zit in modem de foto van deze modem kan ik dus niet plaatsen raar
In dat scherm naar
Maintenance (rechts onder), diagnostic
Dan dsl line, dsl line status.
De tekst die dan naar voren komt hier plaatsen t/m " nFormat...."

De foto van het witte apparaat is je zyxel modem.
Waar die wiite kabel naar toe gaat is je itv ontvanger
In dat scherm naar
Maintenance (rechts onder), diagnostic
Dan dsl line, dsl line status.
De tekst die dan naar voren komt hier plaatsen t/m " nFormat...."

De foto van het witte apparaat is je zyxel modem.
Waar die wiite kabel naar toe gaat is je itv ontvanger


Ja ik bedoel ook modem tv dat zwarte kastje daar zit kabel in.
ik moet proberen opnieuw in te loggen het duurde te lang
In dat scherm naar
Maintenance (rechts onder), diagnostic
Dan dsl line, dsl line status.
De tekst die dan naar voren komt hier plaatsen t/m " nFormat...."

De foto van het witte apparaat is je zyxel modem.
Waar die wiite kabel naar toe gaat is je itv ontvanger


Ja ik bedoel ook modem tv dat zwarte kastje daar zit kabel in.
ik moet proberen opnieuw in te loggen het duurde te lang


Het inloggen lukt niet meer weet mijn username niet
Current Firmware Version: V3.11TUE6.b6
DSL version information: 5.7.2.13.0.7
DSL near end inventory information:
nReturn=0 nDirection=0 G994VendorID=IFTNW- SystemVendorID=LANTIQ VersionNumber=5.7.2.13.0.7 SerialNumber=ZyXEL 2812HNU-F1CC5D4EA9BEF0 SelfTestResult=0 XTSECapabilities=(00,00,00,00,00,00,00,07)

DSL far end inventory information:
nReturn=0 nDirection=1 G994VendorID=BDCM SystemVendorID=BDCM VersionNumber=!AA1251FE09 SerialNumber=AA1251FE09N-24 SelfTestResult=0 XTSECapabilities=(00,00,00,00,00,00,00,00)

noise margin upstream: 9 db
output power downstream: 9 db
attenuation upstream: 26 db
noise margin downstream: 5 db
output power upstream: 11 db
attenuation downstream: 20 db
loop length is 740m
SRA upstream: N/A
SRA downstream: N/A
bitswap upstream: enabled
bitswap downstream: enabled
interleaving delay upstream: 0.00 ms
impulse noise protection upstream: 77.0 symbols
current rate upstream: 21158 kbps
interleaving delay downstream: 0.16 ms
impulse noise protection downstream: 73.0 symbols
current rate downstream: 51038 kbps
attainable rate upstream: 26907 kbps
attainable rate downstream: 53315 kbps
linetype: VDSL
Profile: 17a
operational uptime: 2:44
CodeViolations near end: 42
FEC near end: 0
CodeViolations far end: 33
FEC far end: 124
Bandborders upstream:
nReturn=0 nDirection=0 nNumData=3

nFormat=(nBandIndex, (nLimit_firstToneIndex, nLimit_lastToneIndex), (nBorder_firstToneIndex, nBorder_lastToneIndex)) nData="

(00,(0007,0060),(0007,0059))

(01,(0871,1205),(0880,1196))

(02,(1972,2782),(1981,2773))

"

Bandborders downstream:
nReturn=0 nDirection=1 nNumData=3

nFormat=(nBandIndex, (nLimit_firstToneIndex, nLimit_lastToneIndex), (nBorder_firstToneIndex, nBorder_lastToneIndex)) nData="

(00,(0065,0859),(0065,0859))

(01,(1216,1961),(1216,1961))

(02,(2793,3885),(2793,3671))

"

Tones upstream:
nReturn=0 nDirection=0 nNumData=1160

nFormat=(nToneIndex(dec),nBit(hex)) nData="
Je hebt een snelle verbinding, daar zou alles pima op moeten werken.
Hiermee kan je zien hoe druk het is op de wifi kanalen, en dus ook op jouw kanaal.

http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/wifi/mijn-wifi-is-traag.htm
en
http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet/gebruiken/internetsnelheid/wifi-snelheid-verbeteren.htm

Je kan je tv ontvanger 10 minuten van de stroom afhalen zodat de software opnieuw wordt ingeladen.
Je hebt een snelle verbinding, daar zou alles pima op moeten werken.
Hiermee kan je zien hoe druk het is op de wifi kanalen, en dus ook op jouw kanaal.

http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/wifi/mijn-wifi-is-traag.htm
en
http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet/gebruiken/internetsnelheid/wifi-snelheid-verbeteren.htm

Je kan je tv ontvanger 10 minuten van de stroom afhalen zodat de software opnieuw wordt ingeladen.


Al zo vaak gedaan ,waarom stoort mijn verbinding en waarom blijft mijn mobiel zoeken naar een verbinding terwijl die hier in huis is of op zijn eigen internet.
ik zeg nog steeds de twee umts masten bij mij om de hoek,ik liep er gister al bellend langs weg verbinding,probeer vanochtend te bellen weinig streepjes of wordt uit verbinding gegooit .ik ben hier echt niet blij mee.dus vraag nog maar eens hoe verhelpen we dit,want ik moet bereikbaar blijven.
Je hebt een snelle verbinding, daar zou alles pima op moeten werken.
Hiermee kan je zien hoe druk het is op de wifi kanalen, en dus ook op jouw kanaal.

http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/problemen-oplossen/wifi/mijn-wifi-is-traag.htm
en
http://www.telfort.nl/persoonlijk/service/internet/gebruiken/internetsnelheid/wifi-snelheid-verbeteren.htm

Je kan je tv ontvanger 10 minuten van de stroom afhalen zodat de software opnieuw wordt ingeladen.










Al zo vaak gedaan ,waarom stoort mijn verbinding en waarom blijft mijn mobiel zoeken naar een verbinding terwijl die hier in huis is of op zijn eigen internet.
ik zeg nog steeds de twee umts masten bij mij om de hoek,ik liep er gister al bellend langs weg verbinding,probeer vanochtend te bellen weinig streepjes of wordt uit verbinding gegooit .ik ben hier echt niet blij mee.dus vraag nog maar eens hoe verhelpen we dit,want ik moet bereikbaar blijven.


Heb m,n verbinding op channel 9 gezet misschien helpt het .
En je ontvanger al van de stroom gehad?
Is je tv nu beter?
Wat zijn de klachten daar mee?
En je ontvanger al van de stroom gehad?
Is je tv nu beter?
Wat zijn de klachten daar mee?



De klachten van mijn mobiel heb ik al een paar keer opgenoemd,heel vaak geen bereik als ik sms stuur komen ze wel aan maar degene die terug stuurt, daar mis ik vaak een heleboel sms van of ze komen ineens twee dagen later een hele rij tegelijk onafgemaakte smsen of door elkaar de teksten van verschillende mails van soms wel een jaar geleden en enorm gestoor tijdens bellen als ik al kan bellen ,regelmatig verbinding weg
Dat snap ik.
Maar ik probeer je nu te helpen met je internet, tv en wifi.
Dat staat geheel los van bellen via je mobiel, zoals ik in het begin al aangaf.
Daar hoop ik dat iemand anders je mee kan helpen.
Een begin voor diegene is als je je merk en type toestel vermeldt.