beantwoord

Slechte internetverbinding

• 2 maart 2014
  • 10 reacties
  • 1399 keer bekeken

Badge
Sinds een tijdje heb ik een zeer slechte internetverbinding. Ik heb bijna geen 3G verbinding onderweg in de auto (ben bijrijder), niet in winkels/restaurants. Eigenlijk alleen maar thuis redelijke verbinding maar ja daar heb ik het niet nodig..
Waar kan dit aan liggen? Ik betaal nu dus eigenlijk voor een service die ik niet kan gebruiken en heb nog ruim genoeg mb's over.
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 6 maart 2014, 16:55

@rovianne,

Balen dat je problemen ervaart met de verbinding. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht? Na ontvangst help ik je graag verder.

@Sjon12,

Ik heb gereageerd in jouw eigen topic:

https://forum.telfort.nl/iphone-261/bijna-geen-3g-mobiele-data-op-iphone-41074/#post382159

Denise
Bekijk reactie

10 reacties

Badge
Dank je Denise, hij is nog niet binnen maar ik zal het resultaat laten weten
Reputatie 3
Badge +1
@rovianne,

Prima, ik verneem het inderdaad graag! Je kunt de simkaart direct laten activeren door te bellen met onze klantenservice (0900-9596). Eventueel kun je mij ook een privébericht sturen met het simkaartnummer. Houd er rekening mee dat jouw oude simkaart direct inactief wordt na activatie.

Denise
Reputatie 8
Badge +9
Hoi rovianne,

Als je onderweg bent kan het inderdaad voorkomen dat je verminderd netwerk ervaart. Dit komt omdat je in beweging bent en dan van mast naar mast hopt. Kom je dan terecht op een mast waar het al druk is dan kan het zijn dat internet voor eventjes traag is of weg valt.

De providers kunnen dekking binnenshuis niet garanderen omdat er meerdere factoren mee spelen. Zo kan het zijn dat de gebruikte bouwmaterialen als stoorzender optreden. Ook de omgeving kan een invloed zijn op de signaalsterkte binnenshuis.

Ook de antenne van je telefoon heeft invloed op de signaalsterkte.

Beide situaties heb je bij alle providers hoor en als je een oude simkaart in gebruik hebt kan een nieuwe simkaart verbetering geven. 100% garantie op goede dekking kunnen de providers in deze 2 situaties nooit geven.
Badge
Hoi Koffiemok

Helaas hebben mensen met andere providers die samen met mij zijn (tmobile, kpn) wel verbinding met internet op dezelfde plaatsen. Dus voor mij vreselijk irritant.
Reputatie 3
Badge +1
@rovianne,

Balen dat je problemen ervaart met de verbinding. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht? Na ontvangst help ik je graag verder.

@Sjon12,

Ik heb gereageerd in jouw eigen topic:

https://forum.telfort.nl/iphone-261/bijna-geen-3g-mobiele-data-op-iphone-41074/#post382159

Denise
Badge
@rovianne,

Balen dat je problemen ervaart met de verbinding. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via https://"https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=47298"? Na ontvangst help ik je graag verder.
Denise

PB gestuurd
Badge
@rovianne,

Prima, ik verneem het inderdaad graag! Je kunt de simkaart direct laten activeren door te bellen met onze klantenservice (0900-9596). Eventueel kun je mij ook een privébericht sturen met het simkaartnummer. Houd er rekening mee dat jouw oude simkaart direct inactief wordt na activatie.

Denise

Helaas nog geen simkaart ontvangen. Hoop niet dat die ergens is kwijt geraakt en dat iemand anders dadelijk van mijn kaart gebruik kan maken?
Reputatie 8
Badge +9
@rovianne
Die simkaart had je volgens mij allang in huis moeten hebben. :(

Hoop niet dat die ergens is kwijt geraakt en dat iemand anders dadelijk van mijn kaart gebruik kan maken?

Daar hoef je je geen zorgen over te maken. Simkaarten worden niet geactiveerd uitgestuurd en men kan daar niets mee.
Reputatie 3
Badge +1
@rovianne,

Ik heb zojuist gereageerd op jouw privébericht. 🙂
Er komt een nieuwe simkaart jouw kant op.

Denise
Bij mij werkt 3G internet ook bijna nooit, als ik 3G inschakel valt ook de telefoon verbinding 9 van de 10 keer weg, en ben ik helemaal niet bereikbaar. Het enige wat bij mij wel werkt is gewone mobiele data (G), maar daarmee kan ik alleen hele simpele dingen doen. Heb 1 Gb data, maar zal hier op deze manier nooit aan toekomen dit te gebruiken.

Reageer