Waar kan dit aan liggen? Ik betaal nu dus eigenlijk voor een service die ik niet kan gebruiken en heb nog ruim genoeg mb's over.
Beste antwoord door Denise - Telfort
@rovianne,
Balen dat je problemen ervaart met de verbinding. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht? Na ontvangst help ik je graag verder.
@Sjon12,
Ik heb gereageerd in jouw eigen topic:
https://forum.telfort.nl/iphone-261/bijna-geen-3g-mobiele-data-op-iphone-41074/#post382159
Denise
Bekijk reactie
Balen dat je problemen ervaart met de verbinding. Kun je jouw naw-gegevens en 06-nummer sturen via een privébericht? Na ontvangst help ik je graag verder.
@Sjon12,
Ik heb gereageerd in jouw eigen topic:
https://forum.telfort.nl/iphone-261/bijna-geen-3g-mobiele-data-op-iphone-41074/#post382159
Denise