beantwoord

Slecht bereik sinds paar dagen

• 13 november 2019
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds paar dagen slechte bereik. Geen netwerk 2-3 keer per dag. En als die dan is - maar 2 strepjes

Admin: titel verplaatst naar bericht zelf en titel aangepast

icon

Beste antwoord door GosiaG 16 november 2019, 07:56

Is opgelost, dank jullie wel. dataroaming stond 4G, VoLTE uit, ik heb gewoon 3G aangezet. Of dat heeft iets mee te maken - weet ik niet, maar probleem is opgelost. Bedankt voor meedenken :D

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Is er dan wat veranderd bv de telefoon of een mast wie aangepast is bv ?

Zo nee dan is het misschien handig om eens de telefoon opnieuw op te starten dat kan veel problemen oplossen.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @GosiaG, welkom op het forum! Een slechter bereik is vervelend natuurlijk. Heb je dat alleen op jouw adres of ook op meerdere adressen? Ik heb jouw adres nagekeken en het signaal lijkt daar goed te zijn. Als je het op meer locaties ervaart ben ik ook benieuwd hoe het bereik is als je jouw SIM-kaart in een ander toestel probeert. Verhuisd het probleem dan met de SIM mee of blijft het bij het toestel? Ik hoor het graag van je.

Reputatie 1

Op andere locatie ook.  Ik hebben andere toestel om uit te proberen. iPhone aan en uit zetten help tijdelijk. 

Reputatie 1

Sinds paar dagen slechte bereik. Geen netwerk 2-3 keer per dag. En als die dan is - maar 2 strepjes

Admin: titel verplaatst naar bericht zelf en titel aangepast

Is er dan wat veranderd bv de telefoon of een mast wie aangepast is bv ?

Zo nee dan is het misschien handig om eens de telefoon opnieuw op te starten dat kan veel problemen oplossen.

Ik weet niet over een mast. Met de tel is naar mij weten niks verandert. Aan en uit zetten helpt tijdelijk. Eerst bereik en na een tijdje weer niet. Gr. Gosia

Reputatie 8
Badge +11

Dat het na het opnieuw opstarten wel weer even werkt, maakt mij benieuwder hoe de SIM-kaart het in een ander toestel doet. Is het mogelijk om tijdelijk een toestel te lenen van iemand om het daarmee te testen?

Reputatie 1

Is opgelost, dank jullie wel. dataroaming stond 4G, VoLTE uit, ik heb gewoon 3G aangezet. Of dat heeft iets mee te maken - weet ik niet, maar probleem is opgelost. Bedankt voor meedenken :D

Reputatie 8
Badge +11

Goed om te lezen dat het daarmee is opgelost @GosiaG. Ik had die oplossing niet verwacht, maar het belangrijkste is natuurlijk dat het nu allemaal weer werkt. Graag gedaan en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer