Slecht bereik in Boerakker

• 27 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 312 keer bekeken

Wij wonen sinds een poos in Boerakker. We dachten dat KPN (Telfort) een goede dekking had, maar wij zijn bijna nooit mobiel te bereiken. We bellen nu als we zelf moeten bellen zoveel mogelijk met Whattsapp. Ook als we naar buiten gaan om te bellen, wordt het bereik vaak niet beter. Vaak maar 1 streepje, geregeld zelfs geen streepje. Met 3G is het meestal niet veel beter.
Is daar iets aan te doen?

8 reacties

Reputatie 8
Badge +12
Dat is jammer. Ook dat is dus niet het geval. Ik heb de situatie dan ook voorgelegd aan de Technische Dienst. Zij gaan de dekking beoordelen en zullen contact met je opnemen. Wil je het laten weten als er contact is geweest?
Bedankt voor de tip, maar ook met nieuwe simkaart soms geen bereik, vaak maar 1 streepje. Aan de simkaart lag het dus niet.
Reputatie 8
Badge +12
Dus in een ander toestel ook slecht en bij jouw man ook. Nu heb ik even gekeken naar de simkaart, die is toch alweer een 3 jaar oud. Ik wil je toch vragen eerste een vervangende simkaart aan te vragen en deze te testen. Ik ben benieuwd. Als dat het ook niet oplost kunnen we verder op onderzoek.
helaas.... al deze oplossingen al diverse keren geprobeerd.
Mijn man heeft een zakelijk nummer bij KPN en ook hij heeft problemen met bellen en gebeld worden.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @steenb, wat balen dat het bereik in de nieuwe woonplaats niet zo goed is. Dat is balen. Ik heb even meegekeken, ik zie het zo niet terug. De verbinding zou zowel binnen als buiten goed moeten zijn. Je start het mobiele toestel wel regelmatig op? Elders is het bereik wel gewoon goed? En als je de simkaart in een ander toestel test? Ervaar je dan hetzelfde? Zo ja, dan wil ik aanraden om een nieuwe simkaart aan te vragen.
Hier wat tips, en de mogelijkheid webcare te informeren.

Telfort 4G
lichtgroen..........
Hoe staan jullie in de dekkingskaart?

Dekkingskaart

Reageer