beantwoord

Sinds week opeens 3G i.p.v. 4G

• 7 september 2016
  • 7 reacties
  • 3003 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds een week heb ik opeens alleen 3G.
Van alles geprobeerd. Toestel aan/uit, Gezocht naar storingen en onderhoud hier in de buurt,
toestel staat op 4G en KPN netwerk......

Iemand een idee?
icon

Beste antwoord door Michael 8 september 2016, 14:04

Hoi Arno,

Dank voor je berichtje!

Ik heb vanaf deze kant de instellingen een duwtje gegeven. Wil je het toestel eens helemaal uit- en aanzetten alsjeblieft? Ik verwacht dat het daarna weer werkt.

Laat je een berichtje achter? Bedankt. 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 1
Aanvulling: Op het forum lees ik dat meer mensen dit probleem hebben na terugkeer van vakantie.
Ook ik was in Frankrijk.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Arno,

Da's gek zeg. Mogelijk is er ergens iets blijven hangen in het systeem nadat je uit Frankrijk bent vertrokken. Het is verstandig om de instellingen aan deze kant na te kijken. Hiervoor heb ik je 06-nummer, postcode, huisnummer en e-mailadres nodig. Wil je deze naar me sturen in 'n privébericht?

Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Arno,

Dank voor je berichtje!

Ik heb vanaf deze kant de instellingen een duwtje gegeven. Wil je het toestel eens helemaal uit- en aanzetten alsjeblieft? Ik verwacht dat het daarna weer werkt.

Laat je een berichtje achter? Bedankt. 🙂
Reputatie 1
Hoi Michael,

Het werkt inderdaad weer hoor!
Dank voor deze snelle oplossing.

Gr.
Arno

Hoi Arno,

Dank voor je berichtje!

Laat je een berichtje achter? Bedankt. :)
Ik heb dit probleem ook. 3G in plaats van 4G na een bezoek aan het buitenland. 4G versneller staat gewoon aan. Kennelijk dit nog steeds niet goed opgelost. Kan iemand de instellingen een duwtje geven?
Reputatie 8
Badge +2
Hi ltiemeijer, bedankt voor je reactie. Inderdaad, ik zie het! Vanaf deze kant werd het 4G-netwerk niet goed geactiveerd. Ik heb dit voor je in orde gemaakt. Als je je toestel uit- en aanzet, werkt het weer! Geen dank! 🙂
Hoi Michael,

Bedankt, ik heb mijn 4G weer terug.

Reageer