beantwoord

Sinds paar dagen werkt de mobiele data niet meer

• 16 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 234 keer bekeken

Sinds paar dagen werkt de mobiele data niet meer. Alle stappenplannen doorlopen, maar mobiele dataverbinding blijft weigeren. Ik denk dat het gekomen is na de laatste update.
Ik heb alle mobiele hulpbronnen geraadpleegd en doorlopen, ingesteld, gecheckt. Weet nu effe niets meer.
Ik krijg het niet aan de praat, hebben jullie nog oplossingen?

Ik heb een samsung Galaxy s7

android 8 [

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 oktober 2019, 08:48

Hoi@nathalishes, welkom hier. 

Je geeft aan geen internet meer te hebben. Je dacht na een update. Nu heb ik even meegekeken en zie ik dat de aansluiting geblokkeerd is. Dit vanwege een betalingsachterstand. Ik wil je aanraden om de openstaande facturen te betalen om zo snel mogelijk weer aangesloten te worden. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi@nathalishes, welkom hier. 

Je geeft aan geen internet meer te hebben. Je dacht na een update. Nu heb ik even meegekeken en zie ik dat de aansluiting geblokkeerd is. Dit vanwege een betalingsachterstand. Ik wil je aanraden om de openstaande facturen te betalen om zo snel mogelijk weer aangesloten te worden. 

Hoi Bart, Dank voor je antwoord
Nou dat is wel stom zeg van me dan. Ik kon ook niet meer online in de app om naar bundels en dergelijk te kijken maar dat verklaard het dus.
Ik krijg daar geen melding van, gaat allemaal automatisch kan ik dat ergens veranderen?

groet en dank nogmaals!

Reputatie 8
Badge +11

Kan natuurlijk gebeuren. Je zou hier wel bericht van moeten hebben gehad. Via mail of sms. In ieder geval zi ik nu ook dat je al contact hebt gehad en een betaallink hebt ontvangen. Als je die betaald wordt je snel weer aangesloten. 

Mocht je nog weer iets hebben, laat het dan vooral weten. 

Ja. is gelukt. Maar ik heb Nooi bericht gehad van achterstand.

Mijn man heeft wel eens een sms gehad met betaal nu en een link naar IDEAL, ook zijn herinneringen gaan via sms.
Kan ik dat ergens aanzetten?
groet terug

Reputatie 8
Badge +11

Vreemd dat je niets hebt ontvangen. Volgens mijn gegevens heb je de laatste sms op 6 oktober ontvangen. Je kan dit niet aanzetten, dit staat altijd aan. In ieder geval zie ik dat de aansluiting inmiddels weer actief is omdat er betaald is.

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten. 

Heel vreemd.Heb ik echt niet gekregen.

Mijn lijstje van Telfort: 

ik krijg wel melding: “vandaag start u nieuwe maand” de laatste is van 8 oktober

En dan de laatste  “Uw SIM kaart is weer actief” van gisteren na d betaling

Groet Nathalie

Reputatie 8
Badge +11

Dat is inderdaad vreemd. Ik ben verder gaan zoeken. Jouw huistelefoon bleek ergens te staan. Die veroorzaakte vermoedelijk het probleem. Deze heb ik nu aangepast. Vanaf nu zou je wel de berichtgeving moeten krijgen mocht er iets zijn. 

Reageer