beantwoord

Sinds een week geen mobiel internet, alle instellingen staan juist

  • 27 juli 2013
  • 5 reacties
  • 1755 keer bekeken

Badge
Ik heb sinds een week bijna geen verbinding met internet. Alle instellingen staan goed maar hij kan geen verbinding maken.
Ik ben nog lang niet over mijn limiet heen dus daar kan het ook niet aan liggen. Ik vind het wel heel vervelend dat ik nu voor iets betaal waar ik geen gebruik van kan maken.
icon

Beste antwoord door jimny 27 juli 2013, 22:09

Simkaart eruit en erin doen wil wel eens helpen en zoniet toestel uit en weer aanzetten
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Simkaart eruit en erin doen wil wel eens helpen en zoniet toestel uit en weer aanzetten
Badge +1
simkaartje in een ander toestel proberen, en evt andere sim in jouw toestel proberen, weet je meteen of het aan jouw sim of toestel ligt 🆒
Reputatie 3
Badge +1
@rovianne,

Werkt mobiel internet inmiddels weer?

Denise
Ook ik heb geen internet sinds vanmorgen.
Reputatie 3
Badge +1
@MissGermany,

Dat is erg vervelend. Heb je al eens jouw toestel uit- en aangezet en de simkaart opnieuw geplaatst? Dit verhelpt het probleem vaak. Je kunt eventueel ook de instellingen voor mobiel internet controleren via www.telfort.nl/instellen.
Heb je iets gewijzigd/gedownload waardoor deze problemen zijn opgetreden?

Denise

Reageer