beantwoord

Simkaart ontvangen, geen service

• 19 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 284 keer bekeken

Beste mervouw/heer,

Na het ontvangen van een nieuwe simkaart is het mij gelukt om de kaart te activeren. Vervolgens heb ik mijn toestel aan en uit gezet. Daarnaast heb ik de simkaart ontgrendeld. Na een aantal dezelfde pogingen heb ik nog steeds geen service. Handmatig service oproepen lukt ook niet. Mijn vraag is hoe zorg ik weer verbinding heb ?

Alvast dank voor de antwoorden.
Met vriendelijke groet,
Bo Ra Kim
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 22 augustus 2019, 15:52

Is het inmiddels misschien via een andere weg gelukt? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Wat was de reden voor die nieuwe simkaart? Diefstal/verlies? Dan is de kaart mogelijk (nog) geblokkeerd. Als dat het geval is kun je het zelf oplossen.
Kijk even op deze pagina
het was verlies. Ik had het al gedeblokkeerd.
Reputatie 8
Badge +11
En dus nog steeds geen service....... Dat is wel vervelend.
Zorg dat op z'n minst je mobiele nummer in je profiel staat. Het veld Extra Informatie is alleen voor jou en Telfort zichtbaar. Zodra de mensen van Telfort aan je vraag toe zijn kunnen ze even kijken hoe of wat.
Waar staat het veld extra informatie?
*********** dit is mijn nummer

Admin: gegevens verwijderd i.v.m privacy
Reputatie 8
Badge +11
Je vind dat veld hier: https://forum.telfort.nl/settings/profile

Je nummer staat nu in het openbaar. Dat kun je beter weghalen. Druk op de drie puntjes rechtsonder je bericht en kies voor Bewerk.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi @Bo Ra, wat balen dat je nog geen verbinding weer hebt. Ik heb namelijk even meegekeken. Ik zie wel weer een actieve aansluiting met een nieuwe simkaart die op 16 augustus is geactiveerd. Ik ben nu wel heel benieuwd naar het simkaartnummer welke jij gebruikt. Wil je die onder het kopje Extra informatie toevoegen in jouw Forumprofiel? Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik of dit nummer ook actief bij ons staat onder jouw aansluiting.
Ik heb het ingevuld Bart. Alvast bedankt.
Reputatie 8
Badge +12
Bedankt. Ik heb dan even gekeken of de simkaartnummers overeen komen. Dat is is niet het geval, vandaar dat het niet werkt. Heb je nog een andere ontvangen?

Toen probeerde ik het nummer dat jij in gebruik hebt te activeren. Dit kan echter niet meer. Dus het beste leek mij een nieuwe simkaart aan te vragen. Dit heb ik dan ook gedaan en komt zo snel mogelijk jouw kant op. Ik hoor graag of deze wel werkt.
Reputatie 8
Badge +12
Is het inmiddels misschien via een andere weg gelukt? Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen.

Reageer