beantwoord

Simkaart kan niet geactiveerd worden.

• 21 juni 2017
  • 3 reacties
  • 434 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn abonnement verlengt, hierbij heb ik een nieuwe simkaart gekregen.
Deze heb ik meerdere keren geprobeerd te activeren maar ik krijg steeds dezelfde melding;

icon

Beste antwoord door Michael 28 juni 2017, 19:37

Hoi R.Dingemans, dank voor de heldere terugkoppeling. Heel vreemd dat de simkaart pas na het verwisselen geactiveerd kon worden. Het is voor mij niet goed te verklaren wat er mis ging. Het is goed mogelijk dat er een koppeling niet in orde was, die werd hersteld door het verwisselen van de simkaarten. Hoe dan ook; veel plezier ervan!
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi R.Dingemans, welkom op het Telfort forum. Vreemd dat je deze melding krijgt. De simkaart is namelijk al geactiveerd vanaf 21-06. Je kunt hem wat mij betreft dus gelijk gebruiken! 🙂 Laat je het weten als hij alsnog niet lekker werkt? Met plezier help ik je dan verder.
Hoi Michael,

Ik had de sim vrijdag in de telefoon gedaan, maar kon de telefoon alleen voor een noodoproep gebruiken.
Ik had mijn oude simkaart gedeactiveerd, ik dacht misschien is dat het probleem. Maar na een aantal uren, geen effect, dus ik dacht dan maar weer de oude simkaart maar wee activeren. dit werkte ook niet; zelfde soort melding.

Later weer geprobeerd, toen werd de simkaart activatie geaccepteerd.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi R.Dingemans, dank voor de heldere terugkoppeling. Heel vreemd dat de simkaart pas na het verwisselen geactiveerd kon worden. Het is voor mij niet goed te verklaren wat er mis ging. Het is goed mogelijk dat er een koppeling niet in orde was, die werd hersteld door het verwisselen van de simkaarten. Hoe dan ook; veel plezier ervan!

Reageer