beantwoord

samsung s3 LTE i9305

  • 3 april 2014
  • 4 reacties
  • 879 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Besteld 4G voor mijn i9305 met reeds geactiveerde USIM kaart. Krijg geen 4g. Waarom niet?
icon

Beste antwoord door EBl 4 april 2014, 23:07

In de loop van vandaag had ik toch ineens 4G op mijn samsung S 3 LTE (I9305). Goed zo Telfort.
En het is snel en werkt goed.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Het kan zijn dat jouw Samsung nog niet over de laatste provider update beschikt voor ondersteuning van 4G/LTE, wat geeft je toestel aan?
Reputatie 1
http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Service/Mobiel/Telefoon-gebruiken/Netwerk/4G.htm

Hier kun je zien wanneer er een update word verwacht voor de Samsung S3 LTE, zover ik heb gekeken is het nog niet bekend.
In de loop van vandaag had ik toch ineens 4G op mijn samsung S 3 LTE (I9305). Goed zo Telfort.
En het is snel en werkt goed.
Badge
@EBl,

Welkom op het forum! Wat fijn dat het inmiddels werkt, bedankt voor het plaatsen van jouw terugkoppeling. Ik heb jouw topic hierbij gesloten.

Laïla