beantwoord

Samsung met internet naar BlackBerry Bold

• 16 april 2012
  • 2 reacties
  • 1683 keer bekeken

Badge
Hoi
Ik heb een vraagje, ik heb nu een Samsung Galaxy S maar ben hem een beetje zat, nu kan ik met een maat van mij ruilen met zijn Blackberry.
Ik weet nu dat ik dan speciaal BlackBerry internet nodig heb om te pingen etc. dus moet ik mijn internetbundel omzetten naar een BlackBerry internet, maar is dit kostenloos? Of worden er dan extra kosten in rekening gebracht.

Nu is het ook zo dat ik eind mei ook een Galaxy S2 krijg en de BlackBerry dus een andere simkaart krijgt, maar kan ik dan zodra ik gebruik ga maken van mijn Samsung Galaxy S2 mijn BlackBerry internet weer terugzetten naar mijn andere *oude* internetbundel?
Hoop dat ik zo een beetje duidelijk ben geweest met mijn vraag.
icon

Beste antwoord door Laila 17 april 2012, 10:27

@Stephan17,

U kunt kosteloos via Mijn Telfort uw internetbundel wijzigen naar de surf&mail BlackBerry 1,5 GB. U kunt ook weer terug naar uw oude internetbundel, voor het verlagen van uw bundel geldt een opzegtermijn van 1 maand.

Laïla
Bekijk reactie

2 reacties

Badge
@Stephan17,

U kunt kosteloos via Mijn Telfort uw internetbundel wijzigen naar de surf&mail BlackBerry 1,5 GB. U kunt ook weer terug naar uw oude internetbundel, voor het verlagen van uw bundel geldt een opzegtermijn van 1 maand.

Laïla
Badge
Laila,

Bedankt voor je antwoord, dus als ik het goed begrijp kan ik deze maand mijn internetbundel wijzigen in BlackBerry internet en dan zodra ik mijn Galaxy S2 krijg het weer terug veranderen in surf&mail extra snel?

Reageer