beantwoord

Samsung galaxy s4 internet instellen lukt niet

• 7 juni 2013
  • 1 reactie
  • 3022 keer bekeken

Hallo ik heb sinds kort een samsung galaxy s4 maar kan er niet mee internetten plus dat ik ook niet weet hoe ik het moet instellen kan iemand mij alsjeblieft helpen want ik betaal er wel voor maar heb nog geen internet?:(
Hartelijk bedankt!!
icon

Beste antwoord door Denise - Telfort 7 juni 2013, 10:05

Welkom op het forum 06******!

Balen dat mobiel internet nog niet werkt. Ik heb dit aan de hand van jouw mobiele nummer nagekeken en zie dat mobiel internet stond uitgeschakeld op het netwerk. Dit heb ik zojuist geactiveerd. Ik adviseer je om jouw toestel even uit- en aan te zetten. Laat je me weten of het werkt? De overige instellingen voor jouw toestel kun je doorlopen via www.telfort.nl/instellen.

Graag ontvang ik nog een suggestie voor een andere gebruikersnaam via een privébericht. Dit is namelijk een openbaar forum.

Denise
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum 06******!

Balen dat mobiel internet nog niet werkt. Ik heb dit aan de hand van jouw mobiele nummer nagekeken en zie dat mobiel internet stond uitgeschakeld op het netwerk. Dit heb ik zojuist geactiveerd. Ik adviseer je om jouw toestel even uit- en aan te zetten. Laat je me weten of het werkt? De overige instellingen voor jouw toestel kun je doorlopen via www.telfort.nl/instellen.

Graag ontvang ik nog een suggestie voor een andere gebruikersnaam via een privébericht. Dit is namelijk een openbaar forum.

Denise

Reageer