beantwoord

samsung galaxy core 2

• 26 april 2015
  • 4 reacties
  • 827 keer bekeken

ik heb een abonnement van telfort maar kan nergens vinden wat de instellingen zijn om internet te activeren enz
icon

Beste antwoord door Koffiemok 26 april 2015, 13:42

Hoi bokito100 en welkom op het forum. :)

Het toestel draait op Android KitKat en je kan eigenlijk wel elk Galaxy toestel pakken om de instellingen in het toestel te zetten. Met dit stappenplan zou het moeten lukken. Als na het invullen en opslaan van deze instellingen het nog niet werkt. Dan je toestel helemaal uit en aan zetten.
Overigens kun je de overige stappenplannen van de Galaxy S4 mini ook gebruiken. 🙂
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hoi bokito100 en welkom op het forum. :)

Het toestel draait op Android KitKat en je kan eigenlijk wel elk Galaxy toestel pakken om de instellingen in het toestel te zetten. Met dit stappenplan zou het moeten lukken. Als na het invullen en opslaan van deze instellingen het nog niet werkt. Dan je toestel helemaal uit en aan zetten.
Overigens kun je de overige stappenplannen van de Galaxy S4 mini ook gebruiken. 🙂
dit heb ik nu gedaan. maar denk dat ik dan de aanmelding van mijn simkaart niet goed heb gedaan bel morgen de klantenservice wel even
Reputatie 8
Badge +17
Kun je inmiddels wel inloggen op mijn mobiel Telfort via een pc
Badge +2
@bokito100,

Mogen wij aannemen dat je het toestel inmiddels succesvol hebt ingesteld? Deel je het nog met ons? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Daphne

Reageer