beantwoord

Safari werkt niet via 4G

• 16 januari 2020
  • 5 reacties
  • 181 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, ik heb al een poos mobiel internet bij Telfort. Werkt veelal wel goed maar dat is via wifi. Als ik bij anderen ben zou 4 G netwerk het moeten doen maar Safari doet het dan niet is mij nu al een aantal keer gebleken, wel ontvang ik whatsapps en kan ik b.v. op de NOS app. Kan dit opgelost worden?

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door JohannesM 23 januari 2020, 11:03

Probleem is opgelost. Mobiele netwerk voor You Tube stond uit. Ieder bedankt voor het meedenken!

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Probeer eens een andere browser bv google Chrome of Opera mini deze laatste werkt prima op phones

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @JohannesM, welkom op het forum. Wat gek dat Safari het alleen lijkt te doen als je via WiFi bent verbonden. De browser zou het ook moeten doen via 4G. Heb je al een andere browser kunnen proberen zoals jimny voorstelt? Anders kan je ook jouw telefoon eens opnieuw opstarten en kijken hoe het daarna gaat. We horen je bevindingen graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @JohannesM, we hebben nog geen reactie van je gezien. Is het inmiddels gelukt om pagina's in Safari te openen?

Reputatie 1

Probleem is opgelost. Mobiele netwerk voor You Tube stond uit. Ieder bedankt voor het meedenken!

Reputatie 8
Badge +11

Ik had niet verwacht dat de browser in zijn geheel niet zou werken als de data voor YouTube uit zou staan, gelukkig heb je het daarmee kunnen oplossen.

Graag gedaan en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer