beantwoord

Problemen met mobiel internet

  • 6 september 2017
  • 3 reacties
  • 148 keer bekeken

Hoi,

Mijn mobiel internet werkt niet op mijn iphone 5.
Ook had ik er 1200mb in mijn abbonoment alleen wordt er in mijn telfort weergegeven dat ik er maar 500mb heb.
Ik heb alles al geprobeerd zoals toestelhulp.
Graag reactie en oplossing want ik kom er niet meer uit.

met vriendelijke groeten,
Jelle
icon

Beste antwoord door Stephen 6 september 2017, 20:00

Hallo Jelle, welkom op het forum! Ik zie dat jouw abonnement pas op 18 oktober van start gaat. Vanaf deze datum gaan de bundels van start en kun je dus ook gebruik maken van mobiel internet. Indien je het wenst dan kan ik kijken of het mogelijk is om je abonnement per direct in te laten gaan.
Het klopt dat je gebruik maakt van 1200 Mb's waarvan 700 MB's extra als klantvoordeel. Alleen worden deze 700 MB's niet weergegeven bij jouw abonnementsgegevens. Zodra de bundels ingaan kun je het totale aantal wel MB"s (1200) wel terugzien bij jouw BelStatus. In afwachting van jouw reactie.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Jelle, welkom op het forum! Ik zie dat jouw abonnement pas op 18 oktober van start gaat. Vanaf deze datum gaan de bundels van start en kun je dus ook gebruik maken van mobiel internet. Indien je het wenst dan kan ik kijken of het mogelijk is om je abonnement per direct in te laten gaan.
Het klopt dat je gebruik maakt van 1200 Mb's waarvan 700 MB's extra als klantvoordeel. Alleen worden deze 700 MB's niet weergegeven bij jouw abonnementsgegevens. Zodra de bundels ingaan kun je het totale aantal wel MB"s (1200) wel terugzien bij jouw BelStatus. In afwachting van jouw reactie.
Badge
Hoi vandaag via SMS mobiel internet bundeltje gekocht maar het werkt niet. Ik heb dat eerder ook gehad en jullie moeten dan iets activeren. Kun je helpen. Ik heb een Iphone 6
Reputatie 8
Badge +16
Hoi vandaag via SMS mobiel internet bundeltje gekocht maar het werkt niet. Ik heb dat eerder ook gehad en jullie moeten dan iets activeren. Kun je helpen. Ik heb een Iphone 6
Ik heb begrepen dat dit na contact met de klantenservice gisteren is opgelost.

Reageer