beantwoord

Problemen met bereik

• 2 december 2019
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ervaar hetzelfde probleem met nauwlijks 4G verbinding (eigenlijk alleen als ik heel dicht bij een KPN mast ben)

Vaak 3G of EDGE of geen service en vaak ook geen constante verbinding (niet kunnen bellen en geen internet).

Netwerkinstellingen gereset en telefoon gereset, ook dat heeft niets geholpen helaas.

Ook een iPhone X.

Is het probleem bij Priscilla verholpen?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 7 december 2019, 12:51

Hoi @Roytje1991, sorry voor mijn late reactie. Niet fijn dat jij ook geregeld last hebt van een slechte of wegvallende verbinding. Goed dat je het laat weten! Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt.

Je hebt een iPhone X begrijp ik, en je hebt al een paar dingen geprobeerd. Heb je alleen thuis last van een slechte verbinding, of ook op andere locaties? Wat gebeurt er met je verbinding als je jouw simkaart even test in een ander toestel, merk je dan hetzelfde of is de verbinding dan beter?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +10

Hoi @Roytje1991, sorry voor mijn late reactie. Niet fijn dat jij ook geregeld last hebt van een slechte of wegvallende verbinding. Goed dat je het laat weten! Om je goed te kunnen helpen heb ik een eigen topic voor je reactie aangemaakt.

Je hebt een iPhone X begrijp ik, en je hebt al een paar dingen geprobeerd. Heb je alleen thuis last van een slechte verbinding, of ook op andere locaties? Wat gebeurt er met je verbinding als je jouw simkaart even test in een ander toestel, merk je dan hetzelfde of is de verbinding dan beter?

Hallo Alexandra,

Helaas heb ik op verschillende plekken last van een wegvallende verbinding. Zoals ik al aangaf wat mij heel erg opvalt is dat als ik dicht bij een mast ben, een goede constante verbinding heb. Als ik wat verder weg ben is het al snel 3G en kan het zo maar zijn dat ik helemaal geen verbinding met internet heb of een telefoongesprek kan starten.

Sim kaart in een andere telefoon gaat gewoon goed. In zowel een andere iPhone X (van mijn vrouw) als mijn vorige iPhone 6. 

Misschien als we straks in januari volledig overgaan op KPN het probleem is opgelost, maar ik ben bang dat ik mijn telefoon moet laten na kijken.

Gr, Roy

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Roytje1991, Alexandra is er even niet, daarom reageer ik namens haar. Dat je het in een andere telefoon niet ervaart wijst inderdaad naar jouw toestel, ik verwacht niet dat de overgang in januari dat zal veranderen. Het blijft hetzelfde toestel, hetzelfde netwerk en dezelfde SIM-kaart. Als je jouw toestel bij een Telfort abonnement hebt genomen kan je met het toestel naar een KPN Winkel bij jou in de buurt, de collega's kunnen daar met je meekijken naar het toestel en kijken wat de vervolgstappen zijn.

Reageer