beantwoord

Problemen met bellen via Whatsapp

• 21 december 2019
  • 14 reacties
  • 372 keer bekeken

Sinds week kam niet meer bellen whats ap niet bellen en gebeld worden wel met wifi niet met 4g naar bioten land gebeurt er noets

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 10 januari 2020, 16:36

Hallo @Andre143. Ik wil je hier graag bij helpen, maar dan is het wel noodzakelijk dat ik aanvullende informatie van je krijg. Heb je je toestel al teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Zo niet, dan wil ik je eerst vragen om dit te doen. Als dit ook niet werkt, kun je dan aangeven of WhatsApp de enige app is die problemen geeft? Kun je andere apps wel gebruiken als je mobiel internet (4G) hebt ingeschakeld? 

Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Andre143. Welkom hier op het Forum. Lastig dat je niet meer kunt bellen via WhatsApp. Ik begrijp dat het wel lukt via WiFi, maar niet via 4G. Kun je verder wel gewoon gebruikmaken van mobiel internet als je telefoon niet verbonden is met WiFi? En krijg je een bepaalde foutmelding? Zo ja, welke? Kun je iets verder toelichten wat er wel/niet werkt? 

Ja erstaat dat telefoon niet gecofigurerd

Dag @Andre143. Welkom hier op het Forum. Lastig dat je niet meer kunt bellen via WhatsApp. Ik begrijp dat het wel lukt via WiFi, maar niet via 4G. Kun je verder wel gewoon gebruikmaken van mobiel internet als je telefoon niet verbonden is met WiFi? En krijg je een bepaalde foutmelding? Zo ja, welke? Kun je iets verder toelichten wat er wel/niet werkt? 

Whats app zegt whapas app  wordt genlokeerd voor bellen  met wifi ook alleen als ie er zin in hebt  kan wel gewoon internetten 

Krijg  alleen bellen is mislukt whats app is geblomkeert door provider met wifi geen probleem met 4 g kan niet bellen met whats app

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Andre143. Het is me nog niet helemaal duidelijk wat er misgaat. Krijg je de melding dat WhatsApp spraakoproepen door je provider worden geblokkeerd? Kun je wellicht een screenshot delen van de melding die je krijgt? En verder zou ik je willen vragen om WhatsApp eens van je toestel te verwijderen, het opnieuw te installeren en WhatsApp opnieuw in te stellen. Gaat het daarna wel goed?

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Andre143. Ik heb je privébericht ontvangen en ik lees dat je ook na het opnieuw installeren van WhatsApp nog de melding blijft krijgen. Is WhatsApp de enige app die problemen geeft? Als je mobiel internet (4G) hebt ingeschakeld, kun je andere apps dan wel gebruiken? Wat je nog kunt proberen, is om je toestel eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak voor je dat doet wel een back-up van je bestanden! 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Andre143. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Ik ben wel benieuwd of je inmiddels weer kunt bellen met WhatsApp via 4G. Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Nee kan nog steeds niet 4 g bellen

Kan nog steeds niet 4g bellen

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Andre143 , 4G-bellen is iets anders dan via Whatsapp bellen.

4G-bellen werkt niet via Telfort, als ik mobiel bel schakelt mijn toestel altijd over naar 3G.

Ik bedoel kan nog steeds niet met whats app bellen buitenhuis

Reputatie 8
Badge +7

Ik bedoel kan nog steeds niet met whats app bellen buitenhuis

oké, duidelijk.

Reputatie 8
Badge +9

Hallo @Andre143. Ik wil je hier graag bij helpen, maar dan is het wel noodzakelijk dat ik aanvullende informatie van je krijg. Heb je je toestel al teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Zo niet, dan wil ik je eerst vragen om dit te doen. Als dit ook niet werkt, kun je dan aangeven of WhatsApp de enige app is die problemen geeft? Kun je andere apps wel gebruiken als je mobiel internet (4G) hebt ingeschakeld? 

Reputatie 8
Badge +9

Dag @Andre143. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat je inmiddels via WhatsApp kunt bellen. Laat het gerust weten als je nog wel hulp nodig hebt.

Reageer