beantwoord

Prepaid sim kaart niet geprovisioneerd

  • 27 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 165 keer bekeken

Sinds ik mijn iphone 5S weer gebruik na 2 jaar functioneert de simkaart niet meer, er staat geen service en als ik naar instellingen ga algemeen en dan info staat er bij netwerk niet beschikbaar, als ik daar op klik staat er sim-kaart niet geprovisioneerd. Iemand een oplossing? 

 

Bedankt voor de moeite,

kyran

icon

Beste antwoord door mandy 27 oktober 2019, 15:20

De Telfort Prepaid is per 15 juni automatisch overgegaan naar KPN.

Je kunt je vragen op het KPN Forum stellen.

Zie: Van Telfort prepaid naar KPN prepaid

Bekijk reactie

2 reacties

De Telfort Prepaid is per 15 juni automatisch overgegaan naar KPN.

Je kunt je vragen op het KPN Forum stellen.

Zie: Van Telfort prepaid naar KPN prepaid

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Kyranhetgebakkie, welkom bij ons op het forum. Zoals mandy al zegt zijn alle prepaid aansluitingen overgezet naar KPN, waardoor het voor mij niet meer inzichtelijk is. Je kunt hiervoor het beste een topic aanmaken op het KPN forum in de categorie prepaid. Ook kan je op andere manieren contact opnemen met KPN, zie de KPN contactpagina.

Ik hoop dat het via een van die wegen snel opgelost kan worden.

Reageer