overgebleven mb mee naar nieuwe maand

• 31 augustus 2015
  • 14 reacties
  • 1342 keer bekeken

Hoihoi heb van vorige maand ruim 300 mb over maar krijg toch de melding dat ik nog maar 8 mb heb en een bundel bij kan kopen Hoe zit dat met de 3 maanden geldigheid van mb's????

14 reacties

Badge +2
Hi Gompie55, welkom op het forum! De geldigheid van MB's hangt af van de startdatum van het abonnement. Is het abonnement na 11 mei 2015 van start gegaan? Zo ja, dan kijk ik graag met je mee en kun je in een privébericht jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Hi Gompie55, welkom op het forum! De geldigheid van MB's hangt af van de startdatum van het abonnement. Is het abonnement na 11 mei 2015 van start gegaan? Zo ja, dan kijk ik graag met je mee en kun je in een privébericht jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer. Ik kijk uit naar jouw reactie.
Ik vind het schandalig dat je met oudere abonnementen je bundels niet mee mag nemen. Eigenlijk wordt je als trouwe klant gestraft! Ik vind dat het ook moet gelden voor oudere abonnementen. Ik zelf ben al jaren lang vaste klant van Telfort en verwacht dan wel dat dat ook beloond wordt.
Reputatie 8
Badge +16
Ik vind het schandalig dat je met oudere abonnementen je bundels niet mee mag nemen. Eigenlijk wordt je als trouwe klant gestraft! Ik vind dat het ook moet gelden voor oudere abonnementen. Ik zelf ben al jaren lang vaste klant van Telfort en verwacht dan wel dat dat ook beloond wordt.

Simpel je abonnement verlegen voor een jaar en je kunt je overgebleven databundel mee nemen naar de volgende maand. Je kan het schandalig vinden maar de mobiele markt en de diverse abonnementsvormen blijven constant veranderen.

Simpel je abonnement verlegen voor een jaar en je kunt je overgebleven databundel mee nemen naar de volgende maand. Je kan het schandalig vinden maar de mobiele markt en de diverse abonnementsvormen blijven constant veranderen.

Ik heb vorig jaar net mijn abonnement verlengd voor 2 jaar, dus ik kan tussendoor niet nog een keer verlengen. Het zou juist netjes zijn als vaste klanten ook hiervan zouden mogen profiteren. Het zou fijn zijn als vaste klanten ook een keer beloond worden voor hun trouw in plaats van dat alleen nieuwe klanten een beloning krijgen.
Badge +2
Zou je ook hard van de toren blazen als ze je contract in je nadeel zouden kunnen aanpassen dat ze dat ook vooral moeten gaan doen?

Het Is simpel; je legt jezelf voor een bepaalde periode vast op basis van voorwaarden waar je akkoord mee gaat. Na die tijd kan je weer kijken naar of Telfort je opnieuw een interessant aanbod kan doen met leuke voorwaarden.

Ik heb vorig jaar net mijn abonnement verlengd voor 2 jaar, dus ik kan tussendoor niet nog een keer verlengen. Het zou juist netjes zijn als vaste klanten ook hiervan zouden mogen profiteren. Het zou fijn zijn als vaste klanten ook een keer beloond worden voor hun trouw in plaats van dat alleen nieuwe klanten een beloning krijgen.

Mijn nieuwe contractperiode is ingegaan op 27-05-2015. Voor 2 jaar. Je zou denken dat je dan ook gebruik mag maken van deze dienst. Niet dus. Ik heb op 3 mei 2015 toestemming gegeven dat het nieuwe contract per 27-11-2015 mag ingaan. Had ik dit op 12 mei 2015 gedaan dan had ik ook recht gehad op de nieuwe regeling. Kortom, heb je over heb je pech, kom je tekort kan je bijkopen. Diefstal! En belachelijk.
Badge +2
Dat is geen diefstal noch belachelijk, simpelweg de voorwaarden van het contract wat je zelf hebt afgesloten. Dit soort dingen kan je zowel in positieve als negatieve zin meemaken bij allerlei producten / diensten.
Ik durf te wedden dat, als jij een duur shirt koopt in de winkel en een paar dagen later is ie in de uitverkoop en voor meer dan de helft minder, dat je daar dan over reclameerd. Of dat je vindt dat ze daar op z'n minst melding van hadden moeten maken. Neem bijvoorbeeld Ziggo. Onlangs hebben ze de internetsnelheid verhoogd. Als bestaande klant laten ze je daarin meedelen. Los van wanneer je je abonnement opnieuw afgesloten hebt. Dat noem ik nou klantgericht denken.
Badge +2
Als me dat gebeurt weet ik dat die kans nou eenmaal bestaat, en neem ik het de verkoper niet direct kwalijk, ook omdat ik weet dat die vaak pas net vantevoren hoort dat er een actie/verlaging/aanpassing aan zit te komen.

Ziggo is wat mij betreft niet echt het voorbeeld van klantgericht denken; de reden waarom ze de internet snelheid verhogen is omdat ze links en rechts klanten verliezen en ze hopen bestaande klanten te paaien met een verhoging van de snelheid die de meeste mensen in de praktijk niet merken. Daarnaast verhoogt Ziggo vrijwel jaarlijks ook de tarieven, en dat doen ze ook gewoon voor de bestaande klanten. Kortom; geen enkele aanbieder is perfect, en bij elke aanbieder kan het zo zijn dat een paar maanden/weken/whatever later er een 'actie' is die jij nog beter had gevonden dan de 'actie' waar je zelf al akkoord mee bent gegaan. That's life.
Naar mijn mening is jouw mening best gekleurd naar Telfort. Ik snap je opmerkingen wel maar het blijft balen dat de geldigheid niet over de hele linie doorgetrokken is. Net zoals toch meerdere bedrijven doen. Maar ja. Zoals je schrijft that's life. Learn from your mistakes. Verlengen bij Telfort........
Badge +2
Ik werk niet bij Telfort, dus heb er an sich geen baat bij Telfort te verdedigen. Puntje bij paaltje is dit soort dingen echter bij meerdere diensten/producten nou eenmaal hoe het werkt, en niet enkel bij Telfort...
Je werkt dan misschien niet bij Telfort maar je maakt er zeker een dagtaak van om veel reacties te plaatsen. Gezien de hoeveelheid reacties die je al gegeven hebt. Waar je maar plezier aan hebt.

"Ik weet niet alles, maar wel veel. Schopt mijn reactie jou tegen het zere been? Lees er dan gerust overheen..."

Succes ermee!
Badge +2
Ik maak er geen dagtaak van. In het verleden reageerde ik veelvuldig, nu enkel nog op specifieke topics. Gelukkig mag iedereen in t vrije NL kiezen waar hij/zij tijd aan wil besteden. Fijn weekend!

Reageer