opeens geen mobiel internet meer, verdwenen uit mijn abonnement, wel betaald tot 1 november

• 15 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 590 keer bekeken

Ik heb sinds een paar dagen geen mobiel internet meer. zomaar opeens niet meer. Ik weet niet precies hoe lang, omdat ik thuis gebruik maar van wifi. Ik heb helemaal niets gehoord van Telfort erover, dus ik heb net ingelogd en toen zag ik dat de internetbundel opeens uit mijn abonnement is gehaald, maar ik heb wel betaald tot 1 november en ik heb ook niet aangevraagd om het te stoppen of bericht gehad dat het een keer zou gaan stoppen ofzo. Ik wilde bellen naar Telfort, maar dat kost dan weer extra geld, heb een mail gestuurd en dan staat er dan er binnen 10 dagen (!!!!!!!) gereageerd gaat worden. Heeft iemand ook eens zoiets meegemaakt en wat heb je toen gedaan?

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Listurn, welkom op het forum. Onduidelijkheid en verwarring zijn enorm lastig. Het spijt mij dat jij nu in deze situatie zit. Ik wil je hier graag bij helpen. Hier heb ik jouw 06-nummer en naw-gegevens voor nodig. Wil je deze naar mij sturen in een privébericht?

Reageer