Omzetten mobiel internet bundel

• 27 februari 2012
  • 5 reacties
  • 2286 keer bekeken

hallo
mijn zoon wou graag zijn mobiel internet omzetten naar een blackberry internet van 15,95 p/m
maar als ik zo zie wat hij betaald en vooral kijken naar de einddatum van zijn internet, lijkt het mij toch verstandig om het niet om te zetten hahahha 😃 😃 😃 😃

internetbundel wijzigen

Huidige internetbundel

Internetbundel surf&mail
Datalimiet Onbeperkt met Fair use policy
Start- en einddatum 22-06-2011 t/m 22-06-2013
Korting 49.75% tot 22-09-2094
Kosten € 5,00 per maand (inclusief korting)

na 2013 bliijft dit dan doorlopen als ik stilzwijgend verleng ?

5 reacties

Badge +7
Als u niets doet (stilzwijgend verlengen) dan blijft het abonnement en de korting op de databundel doorlopen. U ontvangt namelijk korting voor onbepaalde tijd op uw databundel. Houd er wel rekening mee dat kortingen op andere bundels komen te vervallen. Als u weer gaat verlengen dan komen de huidige kortingen en bundels te vervallen en moet u een nieuwe databundel kiezen. Uw aanvullende bundels lopen namelijk altijd samen met de belbundel.

Laïla
nou mooi is dat, dus dat heeft zo'n einddatum ook helemaal geen zin, omdat ik nl verplicht word om een nieuwe bundel te kiezen
Badge +7
Als u het abonnement gewoon stilzwijgend door laat lopen, dan bent u niet verplicht om een nieuwe bundel te kiezen. Dit geldt alleen als u ervoor kiest om het abonnement te verlengen met een nieuwe aanbieding.

Laïla
en loopt de rest van mijn bundel dan ook gewoon door tegen actie tarief

bv 300 belminiuten 6,95 en 100 sms 1,95 ?
Reputatie 8
Badge +17
Zoals Laïla al aangeeft:
Houd er wel rekening mee dat kortingen op andere bundels komen te vervallen.

De korting op de belbundel komt te vervallen, je betaalt dan het normale belbundeltarief.

Reageer