beantwoord

Nieuw SIM only abonnement - geen mobiel internet

  • 31 maart 2016
  • 3 reacties
  • 134 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Ook mijn mobiele internet doet het niet bij mijn nieuwe abonnement.
Alle help stappen doorlopen en dat lijkt allemaal goed te staan.
Ik zie een dataverbinding staan maar er gaat geen verkeer overheen.
De klantenservice een berichtje gestuurd met als antwoord dat ik binnen 10 dagen iets hoor.
Hopelijk kan het webcare team het iets sneller.
icon

Beste antwoord door JWP 1 april 2016, 08:26

Een paar uur na het plaatsen van mijn bericht zag ik ik ineens dat het werkte.
Wat telfort heeft gedaan weet ik niet, maar ik ben geholpen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Gelukkig werkt het weer. Bedankt voor het melden en een fijn weekend! 🙂
Een paar uur na het plaatsen van mijn bericht zag ik ik ineens dat het werkte.
Wat telfort heeft gedaan weet ik niet, maar ik ben geholpen.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo JWP, welkom op het forum! Wat vervelend dat je nog geen gebruik kunt maken van mobiel internet. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je verder van dienst.