nieuw abonnement ... weinig tot geen internet met Galaxy SII :(

• 28 juni 2012
  • 3 reacties
  • 1429 keer bekeken

beste mensen van Telfort , sinds een kleine twee weken hebben zijn we overgestapt van T-Mobile naar Telfort
helemaal enthousiast maar na de eerste dag kwam de grote domper al :(
we kunnen weinig tot niet internetten en de whatsapp komt vaak uren tot soms wel een dag later aan ...
heel teleurstellend aangezien je wel maandelijks een vast bedrag moet betalen !

graag hoop ik dat u een eventuele oplossing heeft zodat we toch nog gebruik kunnen maken van ons ( ahummm ... ) voordelige abonnement

Groetjesss Rachel

toestel samsung galaxy S2 i900

3 reacties

Badge
Welkom op het forum Angel2Forever03! Vervelend dat u problemen ervaart met uw internetverbinding. In dit topic staat een eventuele oplossing. Mocht het met die instellingen ook niet werken, dan lees ik dat graag terug van u.

Laïla
Welkom op het forum Angel2Forever03! Vervelend dat u problemen ervaart met uw internetverbinding. In dit topic staat een eventuele oplossing. Mocht het met die instellingen ook niet werken, dan lees ik dat graag terug van u.

Laïla

dank je wel voor je antwoord ... ik heb gekeken naar desbetreffende topic maarrr ... waar kan ik dit allemaal vinden ?

Groetjesss Rachel
Badge
Kijk op www.telfort.nl/instellen voor de stappen die u moet ondernemen om de handmatige instellingen in te voeren.

Laïla

Reageer