beantwoord

Niet genoeg aan databundel van 1,5GB

• 2 november 2013
  • 4 reacties
  • 2669 keer bekeken

Hoi allemaal,

Ik heb op dit moment een mobiel internet bundel 1,5 gb. Ik ga hier alleen elke keer overheen. Met het gevolg dat ik zeker 3 of 4 keer per maand een extra mb bundel moet nemen. Het kost mij alleen teveel op dit moment en binnen telfort bestaat de mogelijk niet om een hogere mb bundel nemen. Nu heb ik een abbo die loopt tot ergens in 2015. Nu is mijn vraag: kan ik niet overstappen naar een andere provider, zoals KPN die een hogere mb bundels aanbiedt? Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn van jullie. Want het kost echt mij teveel op dit moment, en het enige waar ik gebruik van maak op mijn iphone is whatsapp, beetje surfen op internet en mail.

Groetjes Farha 😃
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 2 november 2013, 10:10

Als je alleen whatsapp, beetje surfen op internet en mail gebruikt kan je in princioe niet over je bundel raken.
Ik vraag me dan ook af of je niet meer doet dan hierboven vermeld of dat je instellingen van je toestel niet goed staan.

Voortijdig je abbo beeindingen betekend dat je de gehele periode moet afkopen tegen de normale prijs die je zou betalen als je abbo voor deze periode kost.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Als je alleen whatsapp, beetje surfen op internet en mail gebruikt kan je in princioe niet over je bundel raken.
Ik vraag me dan ook af of je niet meer doet dan hierboven vermeld of dat je instellingen van je toestel niet goed staan.

Voortijdig je abbo beeindingen betekend dat je de gehele periode moet afkopen tegen de normale prijs die je zou betalen als je abbo voor deze periode kost.
Ja af en toe wat via YouTube. Maar dat zullen hooguit 3 of 4 zijn. Mijn mail staat wel aan om elke 15 minuten te synchroniseren. Heeft dat er misschien te maken?
Klopt het dat FB, Twitter en instagram ook extreem veel data gebruiken?
Badge +1
Ja af en toe wat via YouTube. Maar dat zullen hooguit 3 of 4 zijn.

eh... per week, dag, uur?

Alles wat met foto en video te maken heeft kost een hoop data(verkeer).
Als je veel upload via instagram kost dat dus ook een hoop data.

Voor sommige toestellen zijn er apps beschikbaar die voor je bijhouden hoeveel data je al verbruikt hebt van je bundel, en soms is het zelfs mogelijk om te zien welke app hoeveel data gebruikt.

welk toestel heb je?

Reageer