Niet aangevinkte internet-optie bij Telfort

• 4 juni 2012
  • 3 reacties
  • 1888 keer bekeken

We betalen nu al 2 jaar een paar honderd euro per jaar aan Telfort om ook mobiel te kunnen internetten. Bij mijn vrouw heeft dit tot op de dag van vandaag nog nooit gewerkt. Zij heeft een HTC Desire waar blijkbaar de instellingen om mobiel te kunnen internetten niet automatisch opgestuurd kunnen worden, dus heb ik meermaals exact alle informatie handmatig (zoals beschreven op de Telfort website) ingegeven. Maar allemaal zonder succes. Vandaag belde ik dan toch eens naar de klantendienst, en de mevrouw aan de andere kant van de lijn zei direct doodleuk dat ze al onmiddelijk zag waaraan het lag: dat iets niet aangevinkt stond in hun systeem. Vraagjes

• Kan iemand juist uitleggen wat hier dan juist aan de hand was?
  • Betekent dat, dat ze gewoon Internet die hele tijd voor dat nummer niet geactiveerd hadden?
  • Betekent dat dan ook dat hun eigen diagnostiek niet toelaat om dit soort problemen ("ALS internet abonnement, DAN dat vinkje aan") te identificeren?
  • Als dat zo is, hebben we dan geen recht op een vorm van compensatie - aangezien ze zelf aangeven dat ze iets niet aangevinkt hadden, waarvoor we WEL al die tijd betaald hadden ?
Dank voor alle info die u mij kunt doorsturen,
-Stephan

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
@sdspieg,

Graag bekijk ik voor u wat er precies aan de hand is. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig (vooral de gegevens van de betreffende aansluiting). In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne
Even een korte terugkoppeling. Ik kreeg net, dankzij Daphne neem ik aan, een telefoontje van Telfort, waarin ze zich hiervoor veronstchuldigden en voorstelden dat ze onze internet-bundel zouden terugbetalen voor alle maanden waarop hij niet gebruikt is. Wat toch netjes is. Dus dank hiervoor.

-Stephan
Badge +2
@sdspieg,

Erg fijn te lezen, dat u tevreden bent over de afhandeling. Het topic wordt gesloten.

Daphne