beantwoord

Netwerk niet bereikbaar

• 1 februari 2018
  • 24 reacties
  • 448 keer bekeken

Hallo,

Vanaf 12.00 vandaag ben ik niet meer bereikbaar. Ik heb alles gedaan wat ik moest doen. Ik kan wel een KPN netwerk kiezen maar er gebeurd niets. Mijn abbonement is niet verlopen.

Graag hulp van de helpdesk. Kan jullie niet bellen namelijk.

Gr Richard
icon

Beste antwoord door richardhpols 2 februari 2018, 22:47

Vandaag naar de winkel geweest en sim kaart vervangen. Alles werkt weer. Simkaart defect dus. Dank voor de tips.
Bekijk reactie

24 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@richardhpols
Hebben anderen die gebruiken maken van het KPN netwerk op dezelfde locatie ook problemen?
Of is het bij jou op elke willekeurige locatie?
Simkaart al getest in een ander toestel?
Ik heb geen andere kunnen vragen of het werkt. Ik ben wel vanaf utrecht naar rotterdam gereisd en het is nog steeds hetzelfde. Helaas krijg ik mijn simkaart er niet meer uit wegens een sim adapter. Ik kan het dus niet testen. Ik heb wel gekeken naar de sim-kaart en een beetje proberen te bewegen maar dat hielp niet. Opstarten van telefoon ook niet. Omdat het op 12.00 op 1 feb was dacht ik dat er misschien iets in de centrale was uitgezet. Ik zal proberen mijn sim-kaart er uit te halen. Lukt dat niet dan zou ik graag een kopie willen ontvangen.

Richard
Badge +18
Vervangende simkaart. In de Telfort winkel kan je er op wachten.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Richard, welkom op et forum! Wat vreemd dat je geen verbinding kan maken met het netwerk. Ik heb zojuist je mobiele aansluiting gereset. Lukt het nu wel om verbinding te maken met het netwerk? In afwachting van jouw reactie.
Dank je @nellyen stephen.

Het is mij wel gelukt mijn simkaart er uit te halen en er in te plaatsen.Ik heb helaas geen toestel waar ik het in kan testen. Helaas zie ik nog geen streepjes.
Is er een telefoon nummer wat ik kan bellen stephen om te testen?
welk netwerk kan ik het beste kiezen. LTE, 2g of 3g?
Badge +18
Van die is LTE de snelste.
Wel KPN toch?
Ja wel KPN. Helaas werkt niets. Ik snap het niet. SIM kaart en uit gehaald en er in gedaan. Werkt al meer dan 1 jaar zonder problemen. @Stephen - Telfortis er nog een manier om te kijken hoe ik een connectie kan maken?
Badge +18
Er zal toch duidelijkheid moeten komen of het aan het kaartje ligt of aan je toestel.
Ander kaartje halen in winkel, ander kaartje in jouw telefoon, jouw kaartje in andere telefoon.
Dat zijn de mogelijkheden die je hebt om het ene of het andere uit te sluiten.
Klopt Nelly. Ik ga het morgen uitproberen. Dan naar een winkel. Dank je voor je advies.

Fijne avond.
Badge +18
Geen dank, graag gedaan. :)
Hoop dat het met nieuw simkaartje verholpen is.
Vandaag naar de winkel geweest en sim kaart vervangen. Alles werkt weer. Simkaart defect dus. Dank voor de tips.
Badge +18
Gelukkig, toch redelijk simpel opgelost.
Bedankt voor het terug melden, en graag gedaan. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het melden Richard! Fijn dat het is opgelost. 🙂
Mijn netwerk is niet beschikbaar en opMijn Telfort is ook mijn verbruik niet zichtbaar. Ik kan dus niet zien of mijn simkaart defect is. Ik heb op mijn simkaart op een ander toestel gecheckt maar werkt niet. Hoe kom ik er achter dat mijn simkaart defect is en waarom is Mijn Telfort niet volledig?
Badge +18
En dat andere kaartje werkt wel in jouw toestel?
En jouw kaartje in jouw toestel heeft wel gewerkt?
Storing gecheckt?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm

Snelste is nieuw kaartje in Telfort winkel. Kan je op wachten.
Andere kaartje werkt wel in mijn toestel
Geen storing bekend. Volgens klantenservice is een andere simkaart actief op mijn account. Mijn telfort is ook onduidelijk. Lijkt wel gehackt. Morgen opnieuw klantenservice van telfort bellen. Deze was van kpn.
Badge +18
Wat was van KPN, het andere kaartje?
Als er een Telfort winkel in de buurt is zou ik daar langs gaan.
Kunnen ze nieuw kaartje maken, je account controleren.
Lijkt me makkelijker dan over de telefoon.
Maar winkel moet wel in de buurt zijn.
Heb je de MijnTelfort app?
Telfort klantenservice was dicht. Kreeg iemand van kpn. De app zegt dat er een probleem is op mijn account. Helaas geen winkel in de buurt.
Badge +18
Dan wordt het inderdaad morgen bellen.
Je kan ook de chat, facebook of twitter proberen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm

Er is geen kans dat je abo leeg gebeld wordt?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Vandaag mijn simkaart laten vervangen. Kost me wel 10 euro omdat het geen Telfort winkel is. Balen. Gelijk wachtwoorden gewijzigd. Hopelijk blijft het hierbij. Wel jammer dat de blokkade opheffen alleen kan door een nieuwe simkaart. Kan ik de kosten nog ergens declareren?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo branny, wat fijn dat het eindelijk is gelukt. Heb je toevallig ook een bonnetje van de gemaakte kosten? In afwachting van jouw reactie.
Beste Stephen, ja ik heb de kassabon.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de snelle reactie. Zie privébericht.

Reageer