beantwoord

Netflix app werkt niet op 4G maar wel met WiFi

• 28 december 2019
  • 5 reacties
  • 210 keer bekeken

Reputatie 1

Beste leden van het forum,

Ik ervaar een probleem met het kijken van netflix op mijn iphone6 door middel van 4G. De netflix app doet het prima wanneer ik gebruik maak van wifi maar zodra ik netflix wil kijken zonder wifi en dus 4G, krijg ik een foutmelding. Ik kan nog wel op de app en die laadt dan half, maar streamen lukt niet. Ik kan wel op alle andere apps met 4G. Zie fotos voor de melding. 

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Alvast bedankt.

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 30 december 2019, 12:23

Hoi @WSJ, welkom op het forum. Wat raar dat Netflix kijken via 4G niet lukt, de instellingen bij Netflix zelf zien er zo te zien wel goed uit. Heb je ook in de Instellingen van de iPhone zelf gekeken? Onder Mobiele Data kan je, als je naar beneden scrolt, apps toestemming geven voor mobiel datagebruik, of juist niet. Staat Netflix daar ook aangevinkt? Of staat het daar uit?

Bekijk reactie

5 reacties

Mogelijk is de app ingesteld op alleen via wifi kijken? 

Reputatie 1

In de app kan ik alleen instellen om downloads via wifi te doen of niet. Eerst stond deze aan maar ik heb het nu uitgezet en ik merk nog geen verschil. Zie fotos voor mijn instellingen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @WSJ, welkom op het forum. Wat raar dat Netflix kijken via 4G niet lukt, de instellingen bij Netflix zelf zien er zo te zien wel goed uit. Heb je ook in de Instellingen van de iPhone zelf gekeken? Onder Mobiele Data kan je, als je naar beneden scrolt, apps toestemming geven voor mobiel datagebruik, of juist niet. Staat Netflix daar ook aangevinkt? Of staat het daar uit?

Reputatie 1

Hoi @Jasper - Telfort 

Wat voel ik me dom zeg, de netflix app stond inderdaad uit bij mobiele data! Hartelijk bedankt!!!

Groetjes

Reputatie 8
Badge +11

Daarvoor hoef je je niet dom te voelen hoor, ik heb die truc op ongeveer dezelfde manier geleerd :wink:

Graag gedaan en heel veel kijkplezier!

Reageer