Net nieuw bij telfort en nog steeds geen internet op mobiel

• 7 juni 2012
  • 3 reacties
  • 1847 keer bekeken

Storing is verholpen staat op de site van Telfort. Helaas niet bij iedereen. Toch wel jammer dat je zo aan een nieuw abonnement begint. Denk ondertussen met weemoed aan de tijd dat ik bij vodafone was en een probleem wel binnen 1 dag opgelost was. Krijg nu al een paar dagen te horen "mijnheer het wordt vandaag voor 17.30 uur opgelost". Nu veel belminuten later is er nog niks opgelost. Krijg een beetje het spreekwoordelijke kastje naar muur gevoel.
Ben al aan het wachten op een oplossing sinds 29 mei.

Heeft hier nog iemand last van. En hoe heb je het opgelost. Heb zelf een Samsung Galaxy S2

3 reacties

Badge
Idem dito hier met een HTC one V, zie mijn topic daarover. Pas overgestapt van prepaid naar abonnement,dat zal wel hetzelfde zijn als nieuwe klant worden.
Inmiddels ben ik gebeld door iemand van webcare, die heeft weer iets geprobeerd maar dat heeft helaas nog steeds niet geholpen. Ik krijg het gevoel dat men zelf ook nog geen idee heeft wat er aan de hand is, en maar wat probeert. Alsof je een computer maar weer reset omdat dat soms even helpt. Iemand intussen tips over betrouwbare aanbieders? Ik ben er wel klaar mee met Telfort, ik ben geen beta-tester.
Hier op het forum staat trouwens wel regelmatig dát iets is opgelost, maar vrijwel nooit hoe. Daar heb je dus ook weinig aan.
Sterkte ermee
Badge
@RalphD,

Ik begrijp dat u hierdoor een vervelend gevoel krijgt, mijn oprechte excuses voor het ongemak.. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar zodat het verder opgepakt kan worden.

@laserbean,

Mijn excuses dat het nog steeds niet werkt. Mijn collega heeft u een paar keer geprobeerd te bellen, hij krijgt u niet te pakken. Hij gaat het later vandaag nogmaals proberen.

Laïla
Ben blij te vertellen dat het probleem opgelost is door de technische dienst (niet het call center, probleem ging iets verder als de kennis van het call center). Lag aan een aanpassing van de it leverancier van Telfort.

Technische dienst bedankt voor het oplossen hoewel het erg lang duurde.

Reageer