Na verlenging abonnement geen internet meer?

• 22 februari 2016
  • 13 reacties
  • 915 keer bekeken

Op 20 februari ging de verlening van mijn abonnement in, bellen en sms'en is geen probleem, maar ik kan niet internetten. Afgelopen zaterdag ben ik al naar een Telfort-winkel geweest, daar hebben ze mijn simkaart vervangen en geactiveerd. Ik moet mijn toestel na een kwartiertje weer aan en uit doen, maar ik heb nog steeds geen internet.

Kunnen jullie mij helpen?

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je het ook geprobeerd met toestelhulp, het kan natuurlijk ook zo zijn dat er iets verkeerd staat bij Telfort en webcare leest altijd mee dus pikken je topic wel op

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
Heb ik, ik heb alle stappen al uitgevoerd. 🙂 Alle instellingen staan in de telefoon ook goed.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ikkirsten, welkom op het forum! Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van internet op je mobiel. Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je kijken naar jouw in instellingen in ons systeem.
Komt eraan!
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Kirsten, de instellingen in het systeem staan goed. Ik heb een reset gegeven op het netwerk. Wil je jouw toestel nu eens uit- en aanzetten om te zien of dit helpt? Ik hoor het graag van je.
Hoi Christy, helaas! Ik heb nog steeds geen verbinding.. 😞
Reputatie 4
Badge +1
Vreemd Kirsten. Om welk toestel gaat het? En krijg je een foutmelding als je het browser opent?
Het gaat om de iPhone 5S, geen foutmeldingen, wel geeft de telefoon 3G aan.
Reputatie 4
Badge +1
Bedankt voor de aanvullingen Kirsten. Ik stuur dit door naar mijn collega's van de technische dienst om dit uit te zoeken. Ik hou je op de hoogte!
Ik kreeg net een voicemail van de technische dienst, de simkaart heb ik al in een andere telefoon geplaatst en met die telefoon werkte het internet ook niet.
Reputatie 4
Badge +1
Wil je mij in een privébericht het simkaartnummer doorgeven Kirsten? Dan check ik voor de zekerheid of de koppeling tussen jouw abonnement en de simkaart goed staat. Anders stuur ik je een nieuwe simkaart toe.
Na 4 jaar opnieuw verlengd bij Telfort. Dit keer internet bundel erbij genomen. Vandaag (15/04) een SMS ontvangen dat ik gebruik kan maken van m'n nieuwe bundels echter werkt internet niet, alle toestelinstellingen zijn gedaan inclusief reboot. Betreft een verlening met een bestaande SIM.
Kan iemand van Telfort helpen?
Na 4 jaar opnieuw verlengd bij Telfort. Dit keer internet bundel erbij genomen. Vandaag (15/04) een SMS ontvangen dat ik gebruik kan maken van m'n nieuwe bundels echter werkt internet niet, alle toestelinstellingen zijn gedaan inclusief reboot. Betreft een verlening met een bestaande SIM.
Kan iemand van Telfort helpen?

Probleem opgelost afgelopen vrijdag. Ik zag dat internet op geblokkeerd stond in "mijn telfort".