beantwoord

Na overstappen op Telfort geen gegevens verbinding meer

  • 8 september 2017
  • 12 reacties
  • 255 keer bekeken

Badge
Vandaag gaat mijn abbonement over op telfort. Nu heb ik geen gegevensverbinding meer. Krijg de melding: verbinding verbroken omdat de dienst niet beschikbaar is. Wifi doet het wel. Opstarten etc geen nut.

Iemand ideeen?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 19 september 2017, 13:53

@Detje18 heeft je in een privebericht laten weten dat het is opgelost in de winkel. De startdatum lag in de toekomst en dat gaf problemen. Dat is door mijn collega's aangepast. De kosten die er zijn gemaakt vergoed ik.
Bekijk reactie

12 reacties

Is de datum van vandaag bevestigd?
Is je Telfort simkaart geactiveerd?
En heb je deze in je toestel?
Kan je wel bellen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel-internet-werkt-niet.htm
Reputatie 8
Badge +17
doet je oude SIMkaart het nog?
Badge
doet je oude SIMkaart het nog?

Nee
Badge
Is de datum van vandaag bevestigd?
Is je Telfort simkaart geactiveerd?
En heb je deze in je toestel?
Kan je wel bellen?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel-internet-werkt-niet.htm


Alles ja...
Heb je wel een internet bundel?
Volgens de punten op de hulppagina staat alles goed?
Ook de toestelhulp bekeken?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm
Badge
Het is gefixt!
Mooi!
Wat was het probleem?
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Leonie, welkom op het forum en ook als klant. Fijn dat je inmiddels online bent, wat is de oplossing geweest?

@Nelly jacoba en @Kees-jan; bedankt voor de hulp!
Goedemorgen,

Ik zou ook graag vernemen wat de oplossing is geweest. Want ook ik heb gister m'n abonnement naar Telfort omgezet. Kan gebeld worden. Maar geen mobiele internet bundel beschikbaar.
Telefoon ook al meerdere keren aan en uit gedaan.

Met vriendelijke groet,
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Detje, welkom op het forum! Wat rot dat je nog niet kunt internetten. Wil je mij een privébericht toesturen met je 06-nummer en adresgegevens? Dan kijk ik hier met je mee.
Reputatie 6
Badge +12
Bedankt voor je gegevens Detje. Ik zie dat er vandaag gebruik is geweest vanuit je bundels. Lukt het inmiddels allemaal goed? Ik hoor het graag!
Reputatie 6
Badge +12
@Detje18 heeft je in een privebericht laten weten dat het is opgelost in de winkel. De startdatum lag in de toekomst en dat gaf problemen. Dat is door mijn collega's aangepast. De kosten die er zijn gemaakt vergoed ik.

Reageer