beantwoord

Na nummerbehoud geen internet meer

  • 15 januari 2015
  • 1 reactie
  • 136 keer bekeken

Zoals de titel al zegt was er na het nummerbehoud geen internet meer. Ik zal dit even nader toelichten. Ongeveer twee weken geleden heb ik een abonnement afgesloten bij telfort, bellen, sms'en, mobiel internet het hele menu. Ik wilde graag mijn eigen nummer behouden dus heb ik voor de optie nummerbehoud gekozen. Deze procedure kost natuurlijk wat tijd en dat heb ik ook rustig afgewacht. Nou 11 januari was het dan zou dat ik mijn oude nummer terug had, bellen werkte en sms'en ook, maar er was geen mobiel internet. Toen heb ik contact op genomen met de klantenservice en die zei eerst dat de instellingen misschien niet goed waren. Dat heb ik gecontroleerd en alles stond goed. Toen zeiden ze, zet je mobiel even uit en wacht 10 a 15 minuten. Dat heb ik dus ook gedaan, maar nog steeds niks. Weer gebeld naar de klantenservice, zij hebben weer gekeken. Alles stond goed zeiden ze, internet stond gewoon aan en zou beschikbaar moeten zijn. Misschien lag het aan de SIM-kaart, zeiden ze. Ze hebben een nieuwe opgestuurd, maar helaas niks. Daarna weer gebeld, zei hebben de hele handel gereset, weer niks. Toen zeiden ze tegen mij dat het dan echt aan mijn eigen mobiel lag. Ik heb de SIM-kaart in een andere mobiel gedaan, ik kon toen wel bellen, sms'en, maar geen internet. Ik heb toen een SIM-kaart van iemand anders in mijn mobiel gedaan, ik kon bellen, sms'en en OP het internet. Deze SIM-kaart was ook van telfort en beide mobiels waren SIM lock vrij. Dit klinkt erg vreemd als je het zo voor het eerst hoort, maar het wordt nog vreemder. In de tijd dat mijn abonnement was afgesloten(en ik mijn SIM-kaart had ontvangen) en toen ik na het nummerbehoud mijn eigen oude nummer terug had, had ik wel gewoon internet plus bellen en sms'en. Ik weet niet meer wat ik moet doen, klantenservice heb ik vaak zat gebeld ondanks de goede service was er niks opgelost, daarom ben ik naar dit forum gekomen. In de hoop dat iemand mij kan helpen! Alvast bedankt voor de hulp.
icon

Beste antwoord door Daphne 15 januari 2015, 19:02

@lloeanbe,

Welkom op het forum en bij Telfort!

Goed dat je naar het forum bent gekomen. Ik weet inderdaad wat er aan de hand is en ga graag voor je aan de slag. In het kort: het komt wel eens voor dat de instellingen voor data op het netwerk niet helemaal goed staan na het overnemen van een 06-nummer. Onze netwerkspecialisten passen de instellingen aan en kun je daarna weer gebruik maken van mobiel internet. Mijn excuses dat je 'even' hiermee bezig bent geweest. Om actie te kunnen ondernemen, heb ik jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie!

Daphne
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Badge +2
@lloeanbe,

Welkom op het forum en bij Telfort!

Goed dat je naar het forum bent gekomen. Ik weet inderdaad wat er aan de hand is en ga graag voor je aan de slag. In het kort: het komt wel eens voor dat de instellingen voor data op het netwerk niet helemaal goed staan na het overnemen van een 06-nummer. Onze netwerkspecialisten passen de instellingen aan en kun je daarna weer gebruik maken van mobiel internet. Mijn excuses dat je 'even' hiermee bezig bent geweest. Om actie te kunnen ondernemen, heb ik jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens aan mij doorgeven. Ik wacht op jouw reactie!

Daphne