beantwoord

Mobiel netwerk slecht

• 19 januari 2019
  • 9 reacties
  • 440 keer bekeken

Reputatie 1
hoe komt het dat de laatste tijd het netwerk zo slecht is

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 januari 2019, 19:39

Hallo @hans1976, ik neem het over van Bart omdat hij vakantie heeft. Dat de nieuwe SIM-kaart geen verbetering geeft is jammer, dan gaan we verder kijken. Bart had in zijn eerste reactie ook gevraagd of je je gegevens aan kon vullen op jouw forumprofiel, zou je dat alsnog kunnen doen? Dan kan ik met je meekijken.
Ik ben ook nog heel benieuwd wat er gebeurt als je zijn tip van jouw SIM-kaart in een ander toestel (en andersom) proberen uitvoert. Gaat het dan met de kaart mee naar het andere toestel of blijft het bij jouw toestel?
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hi @hans1976, ik heb nog geen reactie van je gezien en de gegevens zie ik ook nog niet op je profiel staan. Als ik nog iets voor je kan betekenen hoor ik het graag.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @hans1976, ik neem het over van Bart omdat hij vakantie heeft. Dat de nieuwe SIM-kaart geen verbetering geeft is jammer, dan gaan we verder kijken. Bart had in zijn eerste reactie ook gevraagd of je je gegevens aan kon vullen op jouw forumprofiel, zou je dat alsnog kunnen doen? Dan kan ik met je meekijken.
Ik ben ook nog heel benieuwd wat er gebeurt als je zijn tip van jouw SIM-kaart in een ander toestel (en andersom) proberen uitvoert. Gaat het dan met de kaart mee naar het andere toestel of blijft het bij jouw toestel?
Reputatie 1
goede morgen heb nieuwe sim kaart geplaatst maar internet nog slecht heeft u verder nog tips

gr hans
Reputatie 1
Ik sluit me hier bij aan. Sinds enkele weken moet ik tussen Zwolle en Leeuwarden (trein) continu switchen naar een andere aanbieder die nog WEL een goede dataverbinding heeft (Tele2)
Ik gebruik die in hetzelfde toestel, dus aan het toestel zal het niet liggen.

postcodegebied: buiten zwolle tot vlak voor Leeuwarden.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is al een lange tijd dus eigenlijk. Dat is niet zo fijn. Ik wil graag helpen, ik ben dan ook heel benieuwd naar alle antwoorden op de vragen die ik heb gesteld. Aan de hand daarvan kan ik de vervolgstappen bepalen. Ik ben benieuwd.
Reputatie 1
waar ik ook zit de laaste tijd in noord Nederland bereik slecht begon maar zo week of 8 terug
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @hans1976, je geeft aan dat het mobiele netwerk de laatste tijd minder is. Dat is niet zo leuk. Waarom dat is, kan ik zo nog moeilijk zeggen, ik heb de situatie nog niet helemaal duidelijk. Ik ben dan ook benieuwd naar de antwoorden op de volgende vragen:

Ervaar je dit op een locatie of op meerdere? Als het op een postcode is, welke is dat dan? Start je jouw toestel wel eens opnieuw op? Geeft dat verbetering? Zo niet, zou je jouw simkaart eens en een ander toestel willen testen? Als het bereik dan wel goed is, dan is er mogelijk iets mis met jouw toestel. Is het bereik nog steeds slecht, dan kan het ook aan de simkaart liggen, ik wil je dan vragen om een vervangende simkaart aan te vragen. Ik ben heel benieuwd naar je bevindingen.

Zou je ook nog jouw mobiele nummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Deze kan nog wel eens bruikbaar zijn bij eventuele vervolgstappen.
Reputatie 1
3g 4g valt al uit netwerk soms maar één blokje was anders nooit zo zo bedoel ik dat

graag hans
Mischien iets meer uitleg geven wat je bedoeld met slecht.

Reageer