beantwoord

Mobiel Netwerk is bijzonder traag. Omgeving Tilburg (Berkel-Enschot)

• 17 maart 2019
  • 3 reacties
  • 275 keer bekeken

Er zijn geen storingen zichtbaar maar mijn internet is erg traag!! Maar dan ook heeeeeeel traag.
Misschien ben ik wel de eerste die het opmerkt vandaar mijn berichtje, hebben andere mensen hier ook last van?

Ik zoek geen (standaard) oplossing ik weet hoe mijn Android telefoon werkt en welke instellingen aan moeten staan e.d.

Andere mensen hier ook last van?

Vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 maart 2019, 14:20

Hoi @Xavier Ardon, ik lees dat je last hebt van ontzettend traag internet in de omgeving Tilburg. Je hebt wel gewoon 4G?

Heb je het toestel al eens uit en weer aangezet zoals Babylonia al aangeeft. Maakt dat verschil? Zo niet, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Is het dan ook zo traag? En zou je misschien de postcode + huisnummer van de locatie waar het internet traag is aan jouw profiel kunnen toevoegen, dan ga ik daar de verbinding eens bekijken. Ik hoor graag van je.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Schakel je telefoon eens een keer helemaal uit, en dan weer aan.
Wat levert dat op?
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Xavier Ardon, ik lees dat je last hebt van ontzettend traag internet in de omgeving Tilburg. Je hebt wel gewoon 4G?

Heb je het toestel al eens uit en weer aangezet zoals Babylonia al aangeeft. Maakt dat verschil? Zo niet, heb je dan de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Is het dan ook zo traag? En zou je misschien de postcode + huisnummer van de locatie waar het internet traag is aan jouw profiel kunnen toevoegen, dan ga ik daar de verbinding eens bekijken. Ik hoor graag van je.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Xavier Ardon, heb je nog naar mijn vragen kunnen kijken? Ik ben heel erg benieuwd of heb je inmiddels via een andere weg een oplossing gevonden?

Reageer