beantwoord

mobiel internet zeer traag

  • 19 juni 2018
  • 5 reacties
  • 349 keer bekeken

Badge
Ik merkte dat mobiel internet zeer traag was,toen ben ik snelheid gaan meten.
zie bijlage

Is er storing of zoiets?
icon

Beste antwoord door sylwester 20 juni 2018, 23:31

ben eindelijk achter wat dat is:bundel is op door onbekende oorzaak nog

dan wordt je teruggezet naar jaren 80 snelheid, 🙂
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Ah, dan moet je met ingang van je nieuwe periode weer de normale snelheid krijgen.

Dank voor het melden.
Badge
ben eindelijk achter wat dat is:bundel is op door onbekende oorzaak nog

dan wordt je teruggezet naar jaren 80 snelheid, 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Het is zo op afstand natuurlijk wat giswerk. Heb je het toestel al eens uit- en weer aangezet?
Kijk ook eens naar deze pagina:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/mobiel-internet-werkt-niet.htm
Badge
heb vpn uitgezet en nog steeds lage snelheid
Reputatie 8
Badge +11
Probeer het eens met VPN uit. Wat geeft dat voor snelheid?

Reageer