Mobiel internet werkt sinds vandaag niet

• 21 januari 2012
  • 20 reacties
  • 4568 keer bekeken

Ik heb sinds 14-01-12 een Telfort abbonement met internet.
Sinds gister is mijn nummer overgezet en heb ik hem in gebruik genomen, gister niks aan de hand alles werkt gewoon maar sinds vanmorgen krijg ik helemaal geen mobiel internet meer.
Het 3G icoontje staat gewoon in beeld maar internet werkt gewoon niet, heb al van alles geprobeerd sim erin en eruit, vliegtuigmodus, netwerk zoeken, 3G aan/uit. Niks werkt. Meer mensen hier last van vandaag?

Omgeving Eindhoven.

20 reacties

Ik heb er ook last van...
Iemand een oplossing?
Voor mij hetzelfde probleem... Wel 3G teken maar geen data verkeer. Mijn IPhone 4S krijgt ook geen IP adres toegewezen...
Reputatie 1
Precies hetzelfde probleem.
20-01 gewisseld van abonnement met nummerbehoud.
De hele dag prima bereik en snel internet gehad.
Zaterdag 21-01 een smsje van Telfort, hoe ik handmatig mijn mobiel internet kan instellen.
Vervolgens geen internet meer.

Redelijk wat minuten aan de klantenservicelijn gehangen, vriendelijk geholpen, maar nog steeds geen internet.
Zojuist met helpdesk gebeld, konden niets zien en hebben het doorgezet naar technische dienst. Vriendelijke mevrouw maar kon wel paar dagen gaan duren, tot die tijd moet je het als consument blijkbaar maar uitzoeken. Als het niet snel opgelost wordt, ga ik Telfort in gebreke stellen en laat ik mijn contract ontbinden.
Ik heb inderdaad precies hetzelfde, vrijdag omgezet, hele dag internet en sinds zaterdag doet internet het niet meer! Heel vervelend dit zeg.
Hier hetzelfde ook de helpdesk gebelt en konden niks doen, alle instellingen waren in orde en het is door gezet wat tot 5 werkdagen kan duren.

Ook ik heb een 4S en sinds vrijdag is mijn nummerbehoud ingegaan en zaterdag helemaal geen internet meer gehad terwijl ik gewoon 3G heb. Hij zend geen data door.
Inmiddels ook via andere telefoon geprobeerd. Zelfde issue, ligt dus echt aan Telfort en niet aan de instellingen op de phone
Reputatie 1
Alles hierboven komt me bekend voor,
enige verschil is dat ik een Samsung Galaxy S heb.

Ik lees in andere topics veel over een klein vinkje aan de kant van Telfort.
Zouden ze dat niet gewoon kunnen doen?
5 dagen is namelijk wel heel onredelijk tegenover nieuwe klanten. (Ik ga er van uit dat jullie dat ook zijn.)
Inderdaad ik ben ook nieuw, mijn nummerbehoud ia 20 Jan ingegaan toen heb ik even internet gehad en daarna niet meer tot en met nu. Zeer vervelend, ze zenden gewoon geen data door maar beweren wel dat het is geactiveerd en alle instellingen goed staan.
Reputatie 1
Juist, hier echt precies hetzelfde.

Aangezien ik mijn telefoon met mobiel internet ook voor werk gebruik is dit erg naar.
Ik vind het vooral erg jammer dat ze je zo laten zitten met je probleem.
Inderdaad, en vooral dat het zolang moet duren.
Ik dacht maak even een topic aan en er blijken heel wat mensen te zijn met hetzelfde probleem helaas.
Reputatie 1
Heeft iemand dat al gemeld?

Ik bedoel, we bellen nu allemaal afzonderlijk die klantenservice (0,10 per minuut omdat de instellingen van Telfort niet kloppen...) en krijgen hetzelfde antwoord.
Dat het blijkbaar een complete groep nieuwe klanten is moest misschien ook maar vermeld worden.
Volgens mijn belstatus online heb ik inmiddels meer kosten buiten mijn bundel, dit door de klantenservice die die verschrikkelijke ABBA draait...

Ondertussen is Telfort gewoon in verzuim volgens BW 6:83 sub c. Dus ergens moeten we een schadevergoeding kunnen vragen. Maar dat wil ik niet, ik wil gewoon een werkende verbinding!
Ik ben zonet terug gebeld! En ze wist nog niet wanneer de storing afgelopen is en ze zei dat het opviel dat het bijna allemaal Iphones zijn. Verder zou ze me tegemoet komen in de kosten voor internet, nouja ik gebruik nu ook niks dus dat kost ook niet beetje vaag. Nouja hopelijk is het snel opgelost.
Bij mij lijkt het nu te werken! Heb geen terugkoppeling gekregen of wat dan ook maar kan in ieder geval online via 3G
Ja bij mij werkt het nu ook!
Reputatie 1
Hier ook.
Inderdaad geen bericht vanuit Telfort en zeer traag, maar er stroomt wat binnen.
Hier ook weer plotseling, ze hebben de "aan" knop weer gevonden ofzo
Doet het weer niet... meer mensen last van?
Doet het weer niet... meer mensen last van?

Hier ook in Utrecht stad geen mobiel internet, weer storing dus.
Ik las op het nieuws over een landelijke storing met mobiel internet op o.a. het kpn netwerk. Kan het daar niet mee te maken hebben gehad?

Reageer