beantwoord

mobiel internet werkt op oude LG

• 23 juni 2017
  • 9 reacties
  • 997 keer bekeken

Sinds ik mijn LG p710 een paar maanden geleden heb teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw opgestart lukt het mij niet om mobiel internet te gebruiken. Ik heb wel genoeg internetbundel tegoed, maar ik kan alleen wifi en telefoon gebruiken. Ik heb herhaaldelijk de handleiding om handmatig internet in te stellen gevolgd, die precies voor mijn type LG heb ik niet kunnen vinden, maar alles zag er precies zo uit. Ik krijg geen foutmelding, alleen dat er geen netwerk beschikbaar is.
Mijn naam is R. Wever
icon

Beste antwoord door Mosie 24 juni 2017, 15:23

Hij doet het weer!Iik heb contact opgenomen met de klantenservice en die hebben het toestel gereset.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wat was de reden om de phone terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, wellicht is het nodig om via de wifi de laatste software op je phone te zetten
ik bedoel natuurlijk werkt NIET op oude LG. Dit was overigens ook sinda ik terugkwam van buiten europa.
Hallo jimny volgens mij de heb ik wel de laatste updates uitgevoerd, gaat dat automatisch. Ik wat problemen toen in Tunesië was en een Tunesische SIMkaart had gebruikt. Daarom had ik 'm naar fabreksinstellingen teruggezet. Ik begrijp niet veel van dit soort dingen en ben dus erg onhandig met m'n telefoon.
Wat moet ik doen om te checken of ik de juiste software -Android- op mijn telefoon heb.
Reputatie 8
Badge +17
Ken je toestel niet maar ga eens naar instellingen van je toestel en dan zoeken om toestel info en daar op klikken en dan laten zoeken om de laatste software
Ik heb 't gecheckt en had blijkbaar toch al de laatste android versie erop 4.1.2
Dus ik zoek nog een oplossing voor mijn probleem
LG Optimus L7 II P710
Hij doet het weer!Iik heb contact opgenomen met de klantenservice en die hebben het toestel gereset.
Reputatie 8
Badge +11
@Mosie

Mooi dat je dat even meldt. Ik zie regelmatig van die topics waarvan ik me afvraag hoe het afgelopen is.
Maar puur uit belangstelling: de klantenservice van LG of van Telfort? Toestel gereset? Of de provider-instellingen?

Reageer