beantwoord

Mobiel internet werkt niet Sony Xperia Z

• 22 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 1420 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
ik heb een Xperia Z waarvan de internet niet werkt. ik kan wel watsapp berichten ontvangen maar ik kan niet mijn browser gebruiken of op facebook gaan. via wifi werkt verder alles goed maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 23 oktober 2015, 08:00

Een aantal Xperia toestellen hebben enige tijd geleden een update gehad van Sony. Hierdoor is het toegangspunt aangepast.
Surfen, Facebook etc werken niet. Whatsapp wel omdat het relatief weinig kb's verbruikt.

Volg deze instellingen eens.
Belangrijk is de proxy en poort. Die moet je leeg laten. Vergeet de wijzigingen niet op te slaan en het toestel helemaal uit en aan te zetten.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Een aantal Xperia toestellen hebben enige tijd geleden een update gehad van Sony. Hierdoor is het toegangspunt aangepast.
Surfen, Facebook etc werken niet. Whatsapp wel omdat het relatief weinig kb's verbruikt.

Belangrijk is de proxy en poort. Die moet je leeg laten. Vergeet de wijzigingen niet op te slaan en het toestel helemaal uit en aan te zetten.
Reputatie 1
Badge

Hij doet het weer. hartelijk bedankt voor uw hulp
Reputatie 8
Badge +15
Graag gedaan! 😃

Reageer