beantwoord

Mobiel internet werkt niet sinds start abonnement

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

44 reacties

Reputatie 5
Badge +1
Hi jwkruize, ik heb geen reactie meer van je gehad. Betekent het dat het is opgelost?
Hier zelfde probleem. Abbo sim only vanaf 23-08-2016.
3G (of 4G) komt in de iphone bovenin staan.
APN settings gecheckt, toestel uit/aan (4 keer)
geen internet... op prepaid kaartje van vodaf deed ie t uitstekend...:(
Reputatie 5
Badge +1
Hoi hka, welkom op ons forum! Dat is jammer zeg! Ik kijk graag de instellingen aan mijn kant na voor je! Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcide en huisnummer. Alvast bedankt voor je berichtje!
@Leon : PB gestuurd, maar nog geen respons gehad, gaat het lukken ?
Hoi,

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn mobiel internet.
Reputatie 5
Badge +1
Hi hka, dankjewel voor je berichtje! De reden dat je geen gebruik kon maken van mobiel internet komt omdat de startdatum van het contract in de toekomst ligt. Bellen en gebeld worden is dan mogelijk, maar mobiel internet dus niet. Ik heb mijn collega's van de juiste afdeling gevraagd of zij dit per direct willen aanpassen! Je hoort van me zodra ik een terugkoppeling heb. Zelf zou je later vanmiddag, als het nog niet werkt, de telefoon ook al eens opnieuw op kunnen starten.

Hoi Sergski, welkom op het Telfort forum! Ook vervelend voor jou dat het niet werkt. Ik vermoed dat bij jou het zelfde aan de hand is als bij hka. Stuur mij daarom alsjeblieft ook een privébericht met hierin je postcode en huisnummer.
Reputatie 5
Badge +1
Hi Sergski, vriendelijk bedankt voor je bericht! Bij jou blijkt inderdaad ook de activatiedatum in de toekomst te liggen (morgen). Ik heb mijn collega's gevraagd of ze het ook voor jou kunnen aanpassen naar vandaag. 🙂
heb van hetzelfde probleem last. heb afgelopen maandag een nieuw abbonnement bestelt vanochtend binnen gehad en sinds dien geen internet. de simkaart vraagt niet eens om een simcode zodra ik mijn telefoon opstart.
Same problem..mobile internet not working from the beginning 😕
Reputatie 5
Badge +1
@hka en Sergski, is het bij jullie inmiddels opgelost? 🙂

Hoi Nick, welkom op het Telfort forum! Om je goed verder te kunnen helpen ontvang ik graag een privébericht met het 06-nummer waar het om gaat. Bedankt alvast!

Hi Dawid, welcome to our forum! I also like to receive a private message from you including the mobiel number it concerns. Thanks in advanced!
na interventie van Leon werd ik gebeld door iemand van service en was het even later opgelost. Schijnbaar zorgt een nummberbehoud van prepaid ervoor dat de ingansgdatum 60 dagen naar achter gaat, omdat de latende provider eventueel het nummerbehoud in die periode kan tegenhouden.
Dat is dus recht gezet.
Helaas kwamen er daarna nog een paar issues naar boven waarvoor ik Leon een PB gestuurd heb..
Hallo Leon
Het mobiele internet werkt nu prima, dank je.
MAAR er lijken een paar zaken nog niet in orde:
1 de 'mijn telfort app' laat de extra MBs die ik als kroting kreeg niet zien.
(k heb een abbo met 500MB en daarboven 200MB. De app laat als verbruik alleen de 500MB zien)
2 ik had een gecombineerde login voor vast en mobiel. Na de nummerportering/nummerbehoud is de 06 uit 'mijn telfort verdwenen'
3 ik HAD 5 eur combivoordeel op mijn 'internet en vast bellen' door deze combi met mobiel. maar die is niet (meer) zichtbaar
Reputatie 5
Badge +1
Hallo hka, fijn om te horen dat mijn collega dat recht heeft gezet voor je! 🙂

Wanneer ik op jouw Mijn Telfort kijk, dan zie ik dat je deze maand 587 Mb hebt ontvangen. Omdat de eerste maand geen volledige maand is, heb je de Mb's naar rato ontvangen. Dat gaat dus volgens plan.

Waarom Mijn Telfort niet meer samengevoegd is durf ik zo niet te zeggen. Geef dat alsjeblieft nog even tot de volgende facturatieperiode. De Mijn Telfort-omgeving moet zelf herkennen dat er een omgeving is voor mobiel en een voor vast. Heb je de keuze om het samen te voegen dan nog niet gehad, dan ga ik daar achteraan voor je.

De € 5,- factuurkorting staat er nog steeds op. Dat kan ik bevestigen. Geef dat ook nog even de tijd tot de volgende factuurperiode. Ik verwacht dat het t.z.t. ge-update zal worden in Mijn Telfort.
Ook ik ben onlangs overgestapt naar Telfort Sim Only en ook ik heb buiten de Wifi geen internet. Er was bij de overstap enige verwarring omtrent de ingangsdatum, maar dat zou na contact met de klantenservice opgelost zijn. Hulp is welkom!
Badge
Jammer genoeg heb ik ook het zelfde probleem, hoop dat jullie het kunnen oplossen
Reputatie 5
Badge +1
Hallo Zhira en p.steenkist welkom op ons forum! Ik vermoed dat er inderdaad iets niet goed is gegaan met de startdatum van het abonnement. Stuur me alsjeblieft een privébericht met hierin je postcode , huisnummer en het 06-nummer waar het om gaat.

Alvast bedankt! 🙂
Badge
Hee Leon, mijn probleem is opgelost. Moest 1 dagje wachten
Reputatie 5
Badge +1
Hoi p.steenkist, helemaal mooi! 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling!

@Zhira, bedankt voor je privébericht! Aan de startdatum ligt het niet. Ik heb de instellingen een duwtje gegeven. Start je telefoon alsjeblieft een keer opnieuw op. Werkt het na de herstart nog niet dan wil ik je vragen om Telfort toestelhulp eens heel goed na te lopen.
Dank je wel, Leon. Het werkt 🙂

Dat wil zeggen, het werkt nadat ik met behulp van de toestelhulp een aantal instellingen had aangepast. Was even puzzelen, maar ik het voor elkaar 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hi Zhira, wat fijn dat je het opgelost hebt gekregen! 😃 Bedankt voor de terugkoppeling!

Hier gaat nu een slotje op.