beantwoord

Mobiel internet werkt niet sinds start abonnement

• 22 juli 2016
  • 49 reacties
  • 1300 keer bekeken

Hallo,

Recent ben ik overgestapt van Telfort prepaid naar Telfort Abonnement. Ik heb 'n nieuwe simkaart gekregen, nummer behoud is toegepast enz enz.
Alles werkt, behalve mobiel internet.
Ik heb er al 'n paar keer over gebeld.
Ja, alle mobiele data en roaming dingen staan aan.
Ja, internet instellingen staan goed (met toestelhulp enzo).
Ja, al tig keer opnieuw opgestart.
Ja, de jongen aan de telefoon heeft aan Telforts kant de instellingen gereset en ik heb daarna m'n telefoon uitgezet, 5 minuten gewacht en daarna weer opgestart.

Maar niks, niks heeft geholpen...
Wordt 'n beetje moe van elke keer heel lang aan de telefoon hangen. De mensen zijn super vriendelijk, dat wel, maar waarom werkt het niet gewoon?
Nu probeer ik 't forum maar. Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Toen ik nog prepaid had, werkte internet wel gewoon op deze telefoon.
Heel veel mensen hebben dit probleem zie ik, waarom blijft dit probleem bestaan?

Dank je wel alvast voor je tijd en moeite.
icon

Beste antwoord door Zhira 9 september 2016, 23:25

Dank je wel, Leon. Het werkt :)

Dat wil zeggen, het werkt nadat ik met behulp van de toestelhulp een aantal instellingen had aangepast. Was even puzzelen, maar ik het voor elkaar 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

49 reacties

Badge +2
Welkom op het forum Heleen16 en fijn dat je de overstap hebt gemaakt van prepaid naar abonnement! Balen dat je geen gebruik van mobiel internet kunt maken. Graag kijk ik met je mee. In een privébericht kun je jouw naam, postcode + huisnummer, e-mailadres en 06-nummer aan mij doorgeven. Ik kijk uit naar je reactie.
PRECIES! maar dan ook echt precies hetzelfde probleem bij mij 😞
Reputatie 1
Mij net zo. Vandaag zou het in gaan. Mijn sim only. Alleen internet doet het niet. Hij heeft wel 4g aan, maar hij pakt het internet niet op. Nu is het bereik ook heel laag.
Badge +2
Hi Mark Fijn en RickPijper graag ga ik ook voor jullie aan de slag en kun je de gevraagde gegevens in een privébericht aan mij kenbaar maken.
Ik heb precies hetzelfde probleem...
Badge +2
Ik heb precies hetzelfde probleem...

Welkom op het forum Bilal-elkaderi, ook voor jou ga ik graag aan de slag. De benodigde gegevens ontvang ik graag in een privébericht. Ik kijk uit naar je reactie en vanzelfsprekend mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Reputatie 1
Hi Mark Fijn en RickPijper graag ga ik ook voor jullie aan de slag en kun je de gevraagde gegevens in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Ik heb jullie klantenservice gebeld en het probleem is verholpen. Bedankt voor je reactie!
Ik heb ook last van dit zelfde probleem, zou iemand mij ook kunnen helpen?
Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven vermeldt. Kunnen jullie hier iets aan doen?
Badge +13
Mark, Ivo en Arend, bij wie van jullie spelen de problemen nog steeds?
Mijn probleem is opgelost.
Badge +13
Fijn om te horen, Arend. Was het een instelling op je telefoon of hebben wij iets moeten wijzigen?
De telefoon was goed ingesteld. Er moest bij jullie iets gewijzigd worden.
Badge +13
Goed om te weten, dank.
Ik heb nog steeds last van dit probleem
Badge +1
Hallo Ivo, dankjewel voor je berichtje! Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin het 06-nummer waar het om gaat met de postcode en het huisnummer. Na ontvangst kijk ik wat ik voor je kan betekenen. Dank je!
Badge +1
Hi Ivo, dankjewel voor je berichtje! Ik zie dat de startdatum van het abonnement 15-09-2016 is. Daar zit de fout. Hierdoor kun je (nog) geen gebruikmaken van mobiel internet. Ik zal de startdatum aan laten passen voor je. Zodra dat het gelukt is, laat ik het je weten! 🙂
Badge +1
Hoi Ivo, ik zie dat de startdatum van het abonnement op 10-08-2016 is gezet. Klopt het dat alles nu bij jou werkt? 🙂
Hoi Leon,

Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn mobiel internet.
Badge +1
Hoi jwkruize, welkom op ons forum! Bij jou werkt ook mobiel internet niet vanaf de start van het abonnement? Wat was de startdatum?
Hoi jwkruize, welkom op ons forum! Bij jou werkt ook mobiel internet niet vanaf de start van het abonnement? Wat was de startdatum?

mijn abonnement is op 10-8-2016 overgezet.
Badge +1
Hi jwkruize, bedankt voor je reactie! Stuur mij alsjeblieft een privébericht met hierin het 06-nummer waar het om gaat. Ik zal na ontvangst kijken wat ik voor je kan betekenen. Alvast bedankt!
Badge +1
Hallo jwkruize, vriendelijk bedankt voor je berichtje! Ik zie zo snel geen afwijkende dingen. Ik zie ook dat de simkaart zich netjes op het 3G netwerk meldt. Voor de volledigheid heb ik de instellingen een reset gegeven. Mocht het nog niet werken wil ik je vragen om de telefoon te herstarten. Ik hoor graag van je! 🙂
Reputatie 1
Hier ook hetzelfde probleem! Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Jelle,

Mijn collega heeft je inmiddels een reactie gegeven in dit topic. Graag daar verdere reacties plaatsen.

Dank je wel. 🙂