beantwoord

Mobiel internet werkt niet op Moto G

• 30 oktober 2015
  • 4 reacties
  • 255 keer bekeken

Reputatie 1
Instellingen staat volgens mij goed, hij staat op 3G.
Bellen, sms, wifi werkt allemaal prima, maar bij mobiel internet komt er een ! bij de verbinding.

In Mijn Telfort zie ik ook dat de Internet en mms blokkade leeg is, maar ik als ik toestaan aanvink en opsla dan staat als ik later kijk weer gewoon uit/leeg.

Graag hulp!
icon

Beste antwoord door Christy - Telfort 2 november 2015, 16:49

Dag Ronnie, dat is lastig! Wil je even kijken of de functie 'Roaming' aanstaat op jouw toestel? Zo niet, wil je dit dan aanzetten? Mocht dat niet helpen, ontvang ik graag jouw 06-nummer in een privébericht.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Super 🙂 Graag gedaan!
Reputatie 1
Goed dat je mij een berichtje hebt gestuurd Ronnie. Ik heb een wijziging doorgevoerd in het systeem. Wil je het toestel nu uit- en aanzetten? Ik hoor graag van je of je nu verbinding kunt maken.

Het werk nu, bedankt!
Reputatie 4
Badge +1
Goed dat je mij een berichtje hebt gestuurd Ronnie. Ik heb een wijziging doorgevoerd in het systeem. Wil je het toestel nu uit- en aanzetten? Ik hoor graag van je of je nu verbinding kunt maken.
Reputatie 4
Badge +1
Dag Ronnie, dat is lastig! Wil je even kijken of de functie 'Roaming' aanstaat op jouw toestel? Zo niet, wil je dit dan aanzetten? Mocht dat niet helpen, ontvang ik graag jouw 06-nummer in een privébericht.

Reageer