Mobiel internet werkt niet na nummerbehoud

• 19 oktober 2012
  • 14 reacties
  • 2975 keer bekeken

Hallo,

Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem en wil ook graag dat mijn telefoonnummer gereset wordt. Mijn tijdelijk nummer werkte helemaal goed, maar sinds gisteren is nummerbehoud ingevoerd en ik heb nu geen mobiel internet meer. Wel geeft hij op mijn iPhone 3G aan maar het internet werkt niet. Ik heb inmiddels alles al geprobeerd en zag daarna allemaal nare berichten op kassa en andere forums hierover. Ik wil graag dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Anders had ik beter bij Tmobile kunnen blijven.

Mvg Titia

14 reacties

Hoi,
Ik heb een sim only abonnement sinds 15 oktober. Ook met nummer behoud en ook geen internet op mijn Blackberry. Ik heb de klantenservice gemaild hierover maar dat duurt altijd een paar dagen voor je antwoord krijgt. Bij de veelgestelde vragen stonden opties die ik kon proberen maar deze hebben niet geholpen.
Bellen doe ik liever niet omdat ik daar eerder niet aardig behandeld werd toen ik een vraag had over mijn tijdelijk nr.
Dus nu  hoop ik dat ik via dit forum snel geholpen word en weer snel mobiel internet kan gebruiken.

oja sms-en en bellen gaat wel gewoon.

gr Eline
Ojee dit helpt dus ook niet om mijn probleem snel te kunnen oplossen.:(
:mad: Bel ik naar Telfort, is er een storing in het computersysteem dus zij kunnen me ook niet verder helpen. grrrrrrr. dat schiet niet op.
Hier ook een probleem met mobiel internet. Ook een SIM only abonnement met een Samsung Galaxy Gio. Handmatig ingesteld voor Telfort mobiel internet. Maar kan er niet mee internetten.
Vandaag ben ik de nieuwe SIMkaart echt gaan gebruiken, omdat nu mijn nummerbehoud is overgezet, maar toch werkt het niet...
@all,

Afgelopen weekend is het probleem gevonden en opgelost. Vanaf zaterdag avond rond 21.00 uur kunnen de getroffen klanten weer gebruik maken van mobiel internet. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne

En wat is het probleem dan geweest? Want ik heb nu sinds 18 oktober hetzelfde probleem en dat is nog steeds niet verholpen, nu 5 dagen zonder internet. Dan kan ik dit doorgeven aan de klantenservice. Want resetten van mijn nummer heeft ook niet geholpen.
Kom op geef eens antwoord Telfort.
Ik hoop toch wel dat dit verrekend word op mijn eerste rekening.
Joeeehhhoeeee Telfort, contact aub....

Ik zou graag willen weten hoe dit opgelost dient te worden. Maw wat de technische dienst moet doen om mijn mobiel internet aan de praat te krijgen. Ik zit nu 6 dagen zonder mobiel internet en dat vind ik veel te lang duren! En het zou toch verdorie heel erg makkelijk moeten zijn aangezien het probleem al sinds februari speelt!
Badge
@morgana1801, Eline91 en Mrobbers,

Welkom op het forum! Vervelend dat mobiel internet niet werkt, mijn excuses voor het ongemak. Graag laat ik voor u uitzoeken wat er aan de hand is. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer, merk/type telefoon en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Update:

Ben inmiddels net gebeld nav mijn klacht afgelopen vrijdag die ik telefonisch heb doorgegeven. Krijg wel restitutie en belkosten naar de klantenservice worden ook vergoed. Het is nu doorgezet naar de technische dienst en wordt vandaag terug gebeld wat de stand van zaken is. Resetten van mijn nummer heeft niet gewerkt, dus nu is het verder zoeken. Bij mij staat alles wel goed, hebben we ook net doorlopen. Nog geen mobiel internet, maar er wordt nu wel aan gewerkt. Hopelijk is het snel verholpen.

@Laïla  heb wel mijn gegevens just in case naar je doorgestuurd
Hallo Laila, ik je mijn gegevens gestuurd. Kun je er iets mee doen please.
Het is knap lastig geen internet op mijn mobiel en ik vind het wel erg lang duren.
nu krijg ik zelfs geen WIFI meer op mijn BB
Alweer iets mis met Telfort!!
Krijg ik het advies om nog een Blackberry bundel erbij te nemen.
Gisteren aangevraagd en staat er dat het vandaag ingaat maar geen bundel te zien op mijn mobiel of bij mijn abonnement gegevens op mijn Telfort.
Ik heb ook geen bevestiging gekregen oid alleen het bericht dat het vanaf morgen (vandaag dus) ingaat.

Ik heb nu al genoeg van Telfort wat een slechte service.
Heb ik die bundel nu wel of niet? Ik kan nergens iets terug vinden dat ik hem aangevraagd heb. Maar als dit de normale procedure is bij Telfort (om geen bevestiging te sturen) en ik probeer het nogmaals zit ik dadelijk met 2 bundels.

Ik dacht pak deze sim only van jullie met mijn oude telefoon dan ben ik klaar met 15 euro per maand, aangezien ik een student ben en niet met het geld kan smijten leek het een goedkope aanbieding.
Maar nu zit ik al 2 weken zonder internet en krijg ik maar heel weinig respons van jullie.
Ik ben zeer teleurgesteld in Telfort
Badge
@Eline91,

De bundel is vandaag ingegaan. Op 29-10-2012 om 22.13 is er een e-mail naar u verstuurd. Heeft u deze niet ontvangen? In de e-mail staat dat de internetbundel op 30-10-2012 ingaat. Werkt het inmiddels? Zo nee, doorloop dan de instructie "Instellingen: ontvangen via sms".

Laïla
ha, ook al een week hetzelfde probleem, overgestapt van pre-paid naar sim-only internet, 500 Mb, al een week geen internet,
case is aangemaakt, kan 10 dagen duren voor reactie, das wel erg lang , hee hallo technici, er zijn er meer met dit probleem !

Reageer