beantwoord

Mobiel internet werkt niet na nieuw abonnement

• 29 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 139 keer bekeken

Beste Telfort,

Sinds kort heb ik een nieuw abonnement afgesloten bij jullie met de aanvraag voor nummerbehoud, aangezien mijn nummer vanaf de aanschaf van mijn nieuwe mobiel met abonnement pas een maand later overgezet zou worden ging ik ervanuit dat ik in de tussentijd wel internet zou hebben alleen nu werkt dit helaas niet. Is er een oplossing voor mijn probleem ik heb ook alle handmatige instellingen voor internet al uitgevoerd
icon

Beste antwoord door Stephen 30 augustus 2017, 12:29

Hallo Demi0507, welkom op het forum! Ik vermoed dat mobiel internet het nog niet zal doen omdat je abonnement officieel nog niet van start is gegaan. Zodra je nummer is overgezet dan dan gaat je abonnement van start en zal mobiel internet het ook doen. Kun je het tijdelijke nummer en het te behouden nummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan dan controleer ik graag het een en ander voor je.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Demi0507, welkom op het forum! Ik vermoed dat mobiel internet het nog niet zal doen omdat je abonnement officieel nog niet van start is gegaan. Zodra je nummer is overgezet dan dan gaat je abonnement van start en zal mobiel internet het ook doen. Kun je het tijdelijke nummer en het te behouden nummer toevoegen aan jouw profiel? Zodra je dit hebt gedaan dan controleer ik graag het een en ander voor je.

Reageer