Mobiel internet werkt niet na buitenland bundel en nadien nieuwe simkaart

  • 29 april 2016
  • 2 reacties
  • 140 keer bekeken

Onlangs ben ik een week in Rome geweest waar ik een mobiele internet bundel had besteld welke het niet deed. Bij thuiskomst deed mijn mobiele internet in Nederland het ook niet meer. Contact gehad met klantenservice, deze gaven aan dat mijn sim kaart te oud was en de switch niet meer kon maken.. Daarom nieuwe sim kaart gekregen welke ik heb geactiveerd op Telfort site, maar nog steeds doet ie het niet..
Wie weet wat er mis gaat?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi sprinsen, welkom op het Telfort forum! Vreemde zaak inderdaad. Het zou niet aan de simkaart moeten liggen. Al komt het weleens voor dat er ergens 'iets blijft hangen' als je naar een andere zone gaat. Als je jouw 06-nummer aan mij kenbaar maakt in een privébericht, zorg ik ervoor dat de netwerkinstellingen een schop krijgen. Het zou dan sowieso moeten werken. Alvast bedankt voor de reactie.
Reputatie 8
Badge +2
Hi sprinsen! Dank voor je berichtje. Ik heb je een reactie gegeven. 🙂

Reageer