beantwoord

mobiel internet werkt niet na activatie

• 26 september 2013
  • 10 reacties
  • 3107 keer bekeken

hallo

Heb op mijn telefoon een internetbundel geactiveerd en volgens mij alle  gegevens goed ingevuld maar krijg internet niet aan de praat
Moest alle gegevens handmatig invullen want dan kon waarschinlijk niet automatisch op een samsung galaxy smartphone

Is het internet wel geactiveerd ?

groetjes P. Wijnans
icon

Beste antwoord door Denise 27 september 2013, 14:12

@peewee50,

Balen dat mobiel internet nog niet werkt. Zie je wel een 3G logo staan? Heb je de instellingen doorlopen via www.telfort.nl/instellen?
Soms helpt het om jouw toestel even uit- en aan te zetten.

Mocht dit het probleem niet verhelpen dan kijk ik graag voor je na of de netwerkinstellingen juist staan. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Bekijk reactie

10 reacties

internet werkt uiteraard niet na avtivatie
Reputatie 3
Badge +1
@peewee50,

Balen dat mobiel internet nog niet werkt. Zie je wel een 3G logo staan? Heb je de instellingen doorlopen via www.telfort.nl/instellen?
Soms helpt het om jouw toestel even uit- en aan te zetten.

Mocht dit het probleem niet verhelpen dan kijk ik graag voor je na of de netwerkinstellingen juist staan. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Hallo,

probleem 1: kreeg bij me abonement een normale sim-kaart, een micro sim aangevraagd maar kost €20,33, vind ik niet kunnen, net klant bij telfort en gelijk meer kosten.

probleem 2: op 'mijn telfort' de micro sim geactiveerd gister middag, maar werkt nog steeds niet, mobiel blijft zoeken naar netwerk, kan niet bellem/sms en geen mobiel internet.

probleem 3: opeeens staat er bij belstatus hogere abonnement kosten per maand, vind ik vreemd hoort €36 te zijn geen €62,40.

Groeten,
Tom Nagelkerke
De problemen zijn opgelost, goede service van telfort:D
Reputatie 3
Badge +1
@tomie,

Wat fijn om te lezen, bedankt voor jouw terugkoppeling.

Denise
Hallo Dines,

Ik heb ook het zelfde probleem.
Mijn mobile internet doet het niet na kopen en activeren vanm databundel.
De handleiding via Handmatig instellen heb ik allemaal doorlopen maar mag niet baten.

Kan jij mij hiermee helpen?

Alvast bedankt.
Ben naar de telfort winkel geweest en zij hebben het opgelost

Groetjes p wijnans
Ik heb klantenservice gebeld maar zij konden mij ook niet helpen.
Ze hebben een incident aangemaakt voor de technische dienst.
Dus dit is weer 10 dagen wachten.
Geen telfort winkel in de buurt ?

Had ook de klantenservice gemaild en die konden mij ook met hun tips NIET verder helpen

In de telfort winkel was het zo gepiept..
Dan zal ik morgen langs gaan naar een telfort winkel.

Reageer