Mobiel internet werkt niet na aanvragen (en activeren) nieuwe simkaart

  • 21 maart 2016
  • 1 reactie
  • 526 keer bekeken

Mijn telefoon was gestolen, dus ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd en geactiveerd. In twee verschillende telefoons werkt het mobiele internet niet. Mijn huidige telefoon (Iphone 4) geeft een melding via de browser: 'Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.' Maar dit klopt niet..
Ook kan ik niet meer goed inloggen op de Telfort website met mijn mobiele nummer en wachtwoord. Pas na een aantal keer proberen kan ik met mijn gegevens inloggen. Dit was voor dat ik een nieuwe simkaart aanvroeg ook geen probleem.
Hoe kan ik dit verhelpen?

Dora

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Dora, welkom op het forum. Vreemd dat het internet nog niet werkt! Ik help je graag weer terug "de lucht" in. Hiervoor heb ik jouw 06-nummer nodig. Wil je deze in een privébericht naar mij toesturen?

Reageer