Mobiel internet werkt niet meer.

• 15 november 2016
  • 18 reacties
  • 634 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik kan allemaal bellen smsen enzovoort alleen kan geen mobiel internet op mijn telefoon de 3G of 4G icon staat niet meer boven aan enkel Telfort NL

Ik zou graag willen vragen of er een oplossing voor is ook wil ik gelijk vragen of de anonieme nummers geblokkeerd kunnen worden?

Met vriendelijke groeten,
E. Kuru

18 reacties

Hoi LaunchHost,

Ik heb het voor je aangepast, wanneer je het toestel uit en aan zet werkt het weer. :)

Groetjes Marissa.

De netwerk is weer weg gevallen wordt er zomaar wat gedaan of licht het aan mij?...
Reputatie 1
Badge +1
Hoi LaunchHost,

Ik heb het voor je aangepast, wanneer je het toestel uit en aan zet werkt het weer. :)

Groetjes Marissa.
Hoi LaunchHost,

Sorry voor deze wat late reactie.

Het lijkt erop daar bepaalde instelling in de mijn telfort te veranderen dat me 3G weer werkt maar om up to date te blijven met de sim kaart wacht ik nog op de nieuwe simkaart. Dan probeer ik die nieuwe simkaart voor de zekerheid. Om niet achter te blijven met de kwaliteit van het netwerk.
Begrijp ik het goed dat Mobiel Internet weer werkt? Voor de zekerheid heb ik de instellingen van deze zijde een reset gegeven. Mochten er alsnog problemen zijn, laat het dan weten alsjeblieft. Ik help je dan met plezier verder.

Het werkt weer ja toen ik een beetje aan het klooien was met de instelling net kon ik niet gaan bellen omdat er antwoord apperaat kwam die zei dat ik door administratieve redenen niet kon bellen.

En toen was de 3G weer weg gevallen.
Hoi LaunchHost,

Het lijkt erop daar bepaalde instelling in de mijn telfort te veranderen dat me 3G weer werkt maar om up to date te blijven met de sim kaart wacht ik nog op de nieuwe simkaart. Dan probeer ik die nieuwe simkaart voor de zekerheid. Om niet achter te blijven met de kwaliteit van het netwerk.
Begrijp ik het goed dat Mobiel Internet weer werkt? Voor de zekerheid heb ik de instellingen van deze zijde een reset gegeven. Mochten er alsnog problemen zijn, laat het dan weten alsjeblieft. Ik help je dan met plezier verder.

Het werkt weer ja toen ik een beetje aan het klooien was met de instelling net kon ik niet gaan bellen omdat er antwoord apperaat kwam die zei dat ik door administratieve redenen niet kon bellen.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi LaunchHost,

Welke instelling in Mijn Telfort heb je precies veranderd. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Mijn internetbundel werkt ook niet meer, terwijl er meer dan genoeg mb's voorhanden zijn.

Je moet bij blokades mobiel internet blokkeren doen en dan je netwerk op je telefoon herstarten dan komt van zelf die 3G tekentjes of 4G

Bedankt, heb ik gedaan en het werkt weer. Nogmaals hartelijk dank.

Alsje misschien moet de Telfort mij eens aannemen de medewerkers hier beantwoorden me vraag al dagen niet -.-
Welke instelling in Mijn Telfort heb je precies veranderd. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Mijn internetbundel werkt ook niet meer, terwijl er meer dan genoeg mb's voorhanden zijn.

Je moet bij blokades mobiel internet blokkeren doen en dan je netwerk op je telefoon herstarten dan komt van zelf die 3G tekentjes of 4G

Bedankt, heb ik gedaan en het werkt weer. Nogmaals hartelijk dank.

Hey LaunchHost,

Dat kunnen we inderdaad voor je nakijken wanneer je nieuwe simkaart geactiveerd is.

Ik hoor het van je :)

Kan het niet nu want ik ben bang dat die simkaart vandaag niet meer komt. Gezien ik geen bezorgers in de wijk heb gezien. Ik wil deze weekend kunnen internet heb het echt nodig (i.v.m ik in een ander stad ben en niet overal wifi heb)
Reputatie 1
Badge +1
Hey LaunchHost,

Dat kunnen we inderdaad voor je nakijken wanneer je nieuwe simkaart geactiveerd is.

Ik hoor het van je 🙂
Hey LaunchHost,

Laten we daar vanuit gaan! 🙂 Mocht het onverhoopt toch niet het gewenste effect hebben, hoor ik het graag van je.

@Pausje1986 : Dankjewel voor de tip! :)

Toch wil ik dat er wat wordt gedaan om te kijken of het aan jullie zelf licht dat mijn internet bundel onbereikbaar is voor mij. En als blijkt dat deze simkaart het toch niet doet denk ik dat het de telefoon is ben al sinds het begin niet echt tevreden met die telefoon maar had geen ander keus dan deze telefoon nemen kan ik hiervoor een ander telefoon kiezen als ik naar een telfort shop ga?
Reputatie 1
Badge +1
Hey LaunchHost,

Laten we daar vanuit gaan! 🙂 Mocht het onverhoopt toch niet het gewenste effect hebben, hoor ik het graag van je.

@Pausje1986 : Dankjewel voor de tip! 🙂
Beste E. Kuru,

Ik heb sinds vandaag ook dat mijn 3G/4G niet werken helaas ook al alles geprobeerd. Maar om je andere vraag te beantwoorden;
Als je een Android telefoon hebt kan je bij bij je oproepen naar instellingen gaan, dan naar oproepen blokkeren, en dan vind je bij blokkeerlijst dat je anoniemen oproepen kan blokkeren.
Ik heb zelf samsung en daar gaat het op die manier.

Succes ermee

Beste Telfort,

Ik kan allemaal bellen smsen enzovoort alleen kan geen mobiel internet op mijn telefoon de 3G of 4G icon staat niet meer boven aan enkel Telfort NL

Ik zou graag willen vragen of er een oplossing voor is ook wil ik gelijk vragen of de anonieme nummers geblokkeerd kunnen worden?

E. Kuru

Beste,

Dankjewel voor die tip alleen ik zou graag gebruik willen maken van mijn 4G ik heb een nieuw simkaart laten opsturen hopelijk is dat een succes.
Beste E. Kuru,

Ik heb sinds vandaag ook dat mijn 3G/4G niet werken helaas ook al alles geprobeerd. Maar om je andere vraag te beantwoorden;
Als je een Android telefoon hebt kan je bij bij je oproepen naar instellingen gaan, dan naar oproepen blokkeren, en dan vind je bij blokkeerlijst dat je anoniemen oproepen kan blokkeren.
Ik heb zelf samsung en daar gaat het op die manier.

Succes ermee

Beste Telfort,

E. Kuru
Hallo LaunchHost,

Vervelend dat je niet meer kunt internetten.

Is je MB-bundel misschien op? In dat geval kun je extra MB's bestellen of je nieuwe tegoed afwachten.
Als dat niet de oplossing is start je toestel dan eens opnieuw op.
Je kunt ook de instellingen voor mobiel internet op je toestel nog eens handmatig invoeren. Kijk daarvoor op de toestelhulp.

Je kunt alleen zichtbare nummers blokkeren op je toestel. Als je wordt lastiggevallen dan kun je daar wel een onderzoek naar laten doen of een nieuw nummer aanvragen. Je vind daar meer info over op onze webpagina.

Succes! :)

Beste,

Van alles geprobeerd en me MB's zijn er gewoon als ik van wifi af ga zie ik geen 3G of 4G icontje bij de vakje waar de simkaart gegevens staan op me iphone 5c. Ook als ik naar google.nl ga staat er etherner_disconnected. Ik heb een nieuw simkaart via de website besteld alleen ik weet niet of dit gaat helpen.
Reputatie 1
Badge
Hallo LaunchHost,

Vervelend dat je niet meer kunt internetten.

Is je MB-bundel misschien op? In dat geval kun je extra MB's bestellen of je nieuwe tegoed afwachten.
Als dat niet de oplossing is start je toestel dan eens opnieuw op.
Je kunt ook de instellingen voor mobiel internet op je toestel nog eens handmatig invoeren. Kijk daarvoor op de toestelhulp.

Je kunt alleen zichtbare nummers blokkeren op je toestel. Als je wordt lastiggevallen dan kun je daar wel een onderzoek naar laten doen of een nieuw nummer aanvragen. Je vind daar meer info over op onze webpagina.

Succes! 🙂

Reageer