Mobiel internet werkt niet bij nieuw sim only abonnement

  • 8 maart 2016
  • 11 reacties
  • 587 keer bekeken

Goedenavond,

Mijn nieuwe sim only abonnement is ingegaan en helaas werkt het internet niet. Ik heb de instellingen overgenomen en het toestel gereset. Ik vermoed dat de oorzaak buiten het toestel ligt.

Mvg Anton de Kock

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Klik op onderstaande link en kies even je phone en loop die instellingen na

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-1.htm
Dat proces heb ik al doorlopen, zonder resultaat
Reputatie 8
Badge +17
Toestel al een keer uit en weer aangezet
Ja ook
Reputatie 8
Badge +17
Dan zul op Webcare moeten wachten totdat die je topic oppakken
In een ander toestel met telfort abonnement krijg ik ook geen verbinding
Reputatie 8
Badge +17
Kun je wel inloggen op mijn telfort mobiel en dan eens kijken of de databundel al is opgeleverd, heb je een tijdelijk nummer of een nieuw nummer of een geporteerd nummer
Reputatie 8
Badge +2
Goedemiddag Anton! Bijzonder dat internet niet lekker werkt op meerdere toestellen. Ook ik vermoed in dat geval dat de oorzaak ergens anders ligt. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is als je jouw 06-nummer en naw-gegevens naar mij stuurt in een privébericht. 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hi Anton, ik heb jouw privébericht beantwoord met een nieuwe vraag. Wil je daar eens een blik op werpen? 😃
Heb n nwe sim kaart ontvangen. Heeft het 5 dagen gedaan ofzo en nu doet hij t niet meer. Ligt t aan de sim of ben ik geblokkeerd
Af c.parum

Reageer